Lister meg stille inn...

slinsie

Forumet er livet
Høsthjerter 2017
Vet ikke helt om jeg tør.. første IVF så har aldri hatt Ovitrelle i kroppen før...

Den ble satt 29/1, hadde uttak 31/1.. og igår og i dag har jeg fått disse testene...

Men er flere som mener at Ovitrelle ikke slår så hardt ut etter så lang tid og at jeg definitivt er gravid... (for all del, føler meg voldsomt gravid og..)

Jeg klarer bare ikke helt å fatte det likevel. Så positiv test på 8dpo(hvis jeg teller riktig) virker sinnsykt... Bildet med to er fra igår.. det med en i dag..

40eea4efb173599ac87a20bcf713a192.jpg

010806fe8573c6f4197fe5ef448158e2.jpg

Har isåfall termin 27.oktober...

Jeg aner ikke om Ovitrelle har innvirkning på en gravid test. Men er iallefall klare fine streker du har.
Gratulerer:)

Gratulerer så mye! :D

Gratulerer og velkommen i termingruppa Oktober 2017! :)

Jeg tror 8dpo blir feil, for når du har innsett er jo alt egget befruktet og begynt å dele seg.. men ikke vet jeg, jeg har ikke hatt ivf.

De testene så jo knall ut, da [emoji7] Når er testedag på klinikken?

jeg teller 8dpo fra uttaksdato (31/1). Innsett var torsdag den 2/2. De sier Ovitrellen kan henge 10 dager etter den ble satt(29/1) men flere med IVF bak seg sier at strekene pleier ikke være så sinnsykt kraftige som mine er da :) nesten så jeg bekymrer meg for tvillinger [emoji23] (fikk bare 1 egg satt inn)

Jeg skal bare teste hjemme. Testdato er tirsdag 14.

Gratulerer så mye! Velkommen til oss og så spennende!! Hadde vært gøy med flere tvillinger ;)

Back
Topp