lister meg stille inn....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
på mandag så fikk jeg positiv test...hcg på 270 ca... får svar i morgen på ny prøve som jeg tok i går (onsdag) om det er normal stigning... *håper*
jeg er litt i sjokk og vanskelig for å tro...først siden dette er fryseforsøk, må ærlig innrømme at jeg hadde gitt opp å få positive utslag på frys...

åssen regne man egentlig termin med slike forsøk... jeg hadde innsett 7nov!
de to eggene som lå til frys dyrket de en ekstra dag siden de stoppet opp litt..frøs de ned på dag 3...
hvis jeg regner rett har jeg termin ca 1 aug! høres uhyre lenge til :P

på mandag så fikk jeg positiv test...hcg på 270 ca... får svar i morgen på ny prøve som jeg tok i går (onsdag) om det er normal stigning... *håper*
jeg er litt i sjokk og vanskelig for å tro...først siden dette er fryseforsøk, må ærlig innrømme at jeg hadde gitt opp å få positive utslag på frys...

de to eggene som lå til frys dyrket de en ekstra dag siden de stoppet opp litt..frøs de ned på dag 3...
hvis jeg regner rett har jeg termin ca 1 aug! høres uhyre lenge til :p

Gratulerer igjen! Fint hcg tall det der :D
Du kan regne første dag i siste mens som 14+3 dager før innsettet eller regne fra unnfangelse og velge tre dager før innsettet som unnfangelsesdato :)

hvis jeg regner rett har jeg termin ca 1 aug! høres uhyre lenge til :P

Gratulerer :)
Jeg regna fra befruktning jeg, da fikk jeg 12.08.16 som dato, andre regna fra innsett og da ville det blitt 15.08.15. Frøkna kom 16.08.16 så den siste stemmer best :)

Klinikken gir deg jo termindatoen :)
Jeg er også gravid på fryseforsøk av blastocyst. 13+1 i dag. :)

så gøy :)
var d i styrt syklus du satt inn da? hadde du sympt?
kjenner jeg er allerede bekymret..lille tegnet med oppblåst på kveldene og litt hurtig sulten er plutselig borte vekk...

Spørs om ikke jeg må liste meg ut igjen... murring og blødninger...så lei meg akkurat nå

Over og ut :( SA uke 5! testen har minket...og kraftig blødning igår med koagler og smerter

Back
Topp