Lister meg stille inn hit

*Gracie*

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Etter nesten 3år som prøvere og 3 ICSI forsøk, testet jeg i dag positivt :) klarer ikke helt å tro at det er virkelig helt enda, men samtidig er jeg verdens lykkeligste akkurat nå :D

Kommer til å bli noen lange uker til vi er i trygg havn, håper inderlig jeg får bli her hos dere helt til juni 2016 <3

ImageUploadedByBV Forum1443635802.569564.jpg

Slenger med et bilde av herligheten som brakte oss begge til tårer i dag tidlig :)
 
Last edited:
Gratulerer :D
 
Herlig, gratulerer :D
 
Gratulerer så mye :D Er selv gravid etter andre IVF-innsett. Helt utrolig å se positive tester.
 
Gratulerer så mye!!
 
Gratulerer så mye :D Er selv gravid etter andre IVF-innsett. Helt utrolig å se positive tester.

Ja det var en veldig spesiell opplevelse, man har liksom ventet så lenge på akkurat det øyeblikket så det ble helt surrealistisk :) gratulerer til deg også :)
 
Ja det var en veldig spesiell opplevelse, man har liksom ventet så lenge på akkurat det øyeblikket så det ble helt surrealistisk :) gratulerer til deg også :)

Ja, følelsen av å se to streker var veldig rar. Hadde aldri sett det før, så tok litt tid før jeg trodde på det :p
 
Back
Topp