Lister meg stille inn her...

mildi

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Tok en digital test i dag som viste at jeg er gravid!!! :D Snakket med fertilitetsklinikken i dag og dei reknet ut at terminen blir ca 3 januar. :) klarer ikke helt å fatte det ennå...... ;) skal på tidlig ul den 16 mai.:)
 
Gratulerer så masse igjen ♡
Jeg får også tidlig ul den uken siden det er prøverør og jeg er diabetiker, men har ikke fått dag og tid enda.
 
Spennende!!!! :) håper vi begge får se ett lite levende nurk!!! :)
 
Så kjekt! Gratulerer!! :)

Kjenner det krible litt ekstra i magen av slike mld!
 
Gratulerer så mye :)
 
Takk <3 dette er spennende!!! Går nok ikke opp for meg før ultralyd!! ;)
 
Gratulerer så mye! Vi skal på tidlig UL 14 mai så det er veldig spennende :) Ser du har hatt en lang vei hit du også, krysser alt jeg har for at spiren holder fast i 9 mnd!
 
Tror ikke det går opp for meg heller før ultralyd. Får time i posten i løpet av disse dagene for har hatt ivf i Trondheim, men er fra Akershus/ Eidsvoll så får ultralyd hos gynekologen min.
Har vel tatt 7-8 tester nå tror jeg :p
 
Tok en digital test i dag som viste at jeg er gravid!!! :D Snakket med fertilitetsklinikken i dag og dei reknet ut at terminen blir ca 3 januar. :) klarer ikke helt å fatte det ennå...... ;) skal på tidlig ul den 16 mai.:)
Gratulerer. Samme termin som meg. Skal på tidlig ul 23 mai.
 
Gratulerer. Samme termin som meg. Skal på tidlig ul 23 mai.
Åh så kjekt da!!!!! Gratulerer til deg også!!!! :D Er en fantastisk følelse å endelig klare det!!!! Går rundt å smiler hele dagene!!! ;) dette blir spennende!!! :D
 
Back
Topp