Lister meg stille inn her, med et gigasvært smil rundt munnen :D

Lille92

Forelsket i forumet
heiia alle gravide :D
jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, jeg er 4-0 i dag :D
når bestilte dere time? var det til legen eller gynekolog?

Jeg ble gravid ved hjelp av Pergotime, er det noen andre som også har blitt det? Bestilte dere time hos gynekolog eller lege? Sa dere i det hele tatt ifra til gyn at dere var gravide?

Gratulerer :)

Første svangerskapstime pleier å være i uke 10-12. Da må du ta en del blodprøver, og ha med urinprøve. Etterpå er det vanlig å gå annenhver gang til lege/jordmor :)

Gratulerer og velkommen så mye:)

Jeg bestilte time hos fastlegen til når jeg er 9+6. Fikk ikke time før det.

Jeg ble anbefalt og bestille første time hos fastlegen, og så bytte evt til jordmor etter uke 20.
Skal til privat ul i ca uke 11-12 tenkte vi.

Jeg skal til første legetime når jeg er 8 uker.

Vet ikke hvordan rutinene er når man har gått på medisin. Kanskje spørre legen eller gyn?

Og...gratulerer så mye! :-)

heiia alle gravide :D
jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, jeg er 4-0 i dag :D
når bestilte dere time? var det til legen eller gynekolog?

Jeg ble gravid ved hjelp av Pergotime, er det noen andre som også har blitt det? Bestilte dere time hos gynekolog eller lege? Sa dere i det hele tatt ifra til gyn at dere var gravide?

Jeg blei også gravid ved hjelp av Pergotime, andre doble kur!:-) Ringte gyn for et par dager siden og jeg skulle få komme på ul i uke 12! Spent!! Gratulerer og lykke til :-D

Gratulerer! :) Jeg ble også gravid med Pergotime. 4.doble kur. Jeg hadde tilfeldigvis time hos gyn 4 dager etter jeg fant det ut. Han trudde jeg bare var 3-4 uker på vei og så derfor ikke så mye på ultralyd,så ba meg komme tilbake når jeg var 7 uker på vei,så skal dit om en uke :)

Back
Topp