Lister meg på tå

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Da kommer jeg i bare sokkelesten å listet meg inn her. Fikk denne testen idag, kun 10 dpo, men har en følelse på at denne gang skal det bli termin spire.
1 MA i februar, nesten 11 uker på vei. Og 1 kjemisk etter det.

Terminen til MA spiren var i går den 10 september, så må vell gå bra denne gang?

Foreløpig termin er 28 mai.:Heartbigred

Vedlegg

• Screenshot_20180911-152935_Gallery.jpg
    Screenshot_20180911-152935_Gallery.jpg
    609 KB · Visninger: 48
Gratulerer så mye og velkommen hit! :love017:Heartbigred

Gratulerer! Endelig satt den [emoji4][emoji173]️

Grattis[emoji173]️

Da kommer jeg i bare sokkelesten å listet meg inn her. Fikk denne testen idag, kun 10 dpo, men har en følelse på at denne gang skal det bli termin spire.
1 MA i februar, nesten 11 uker på vei. Og 1 kjemisk etter det.

Terminen til MA spiren var i går den 10 september, så må vell gå bra denne gang?

Foreløpig termin er 28 mai.:Heartbigred
Gratulerer! Krysser fingrene for at den sitter.
Hvordan merket du MA sist? Hadde du vært på UL å sett hjerte slå ?

Gratulerer! Krysser fingrene for at den sitter.
Hvordan merket du MA sist? Hadde du vært på UL å sett hjerte slå ?
Hadde en slik følelse på at noe var galt, og alt av symtpomer forsvant. Har på ul i uke 8+0, da slo hjertet. Og når jeg var på ul 10+5 så hadde fosteret vært død siden uke 8+3.

Hadde en slik følelse på at noe var galt, og alt av symtpomer forsvant. Har på ul i uke 8+0, da slo hjertet. Og når jeg var på ul 10+5 så hadde fosteret vært død siden uke 8+3.
Okei så fælt! Jeg fikk beskjed sist st det var 90 % overlevelse når man ser hjerte slå

Okei så fælt! Jeg fikk beskjed sist st det var 90 % overlevelse når man ser hjerte slå
Denne gang håper jeg at jeg får TUL 2 ganger. Har heldigvis en fantastisk fastlege!

Tusen takk alle sammen :Heartred det er en etterlengtet spire!
Mannen begynte å gråte da han fikk pakken med en pakke bitte små sutter å den digitale testen.:Heartbigred

Gratulerer[emoji173]️ og velkommen[emoji7]

Back
Topp