Lister meg inn....

snoopy81

Forelsket i forumet
etter å ha testa positivt idag[:)] Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg regner ut termin?[;)]

jeg fikk tilsendt brev etter jeg hadde ringt inn positiv test der sto det sist beregnet mens dato(som de hadde regna ut)kan vel gå etter den, hittil har jeg brukt dagen etter innsett. er litt usikker selv jeg asso

Først må jeg si gratulerer så mye[:D]

Når du kommer på start siden på babyveden så står det på menyen på venstre side ER GRAVID, trykk der. Så trykker du på terminkalkulator.
Trykk beregn ut fra unnfangelse også datoen for innsett også på beregn.

Lykketil fremover[:D]

Gratulerer[:)] Jeg er like fersk her som deg, og fikk beskjed om at på innsettdagen var jeg to uker på vei, altså at dette var unngangelses dagen. Så da brukte jeg eggløsnings kalkulatoren på forsiden av bv til å regne ut for meg.

Fantastisk altså! Liker denne babyboomen her inne[;)]

Gratulerer frøken!![:D][:D] og lykke til i de kommende veker og mnd!![:D][:D]

Gratulerer så mye med positiv test og spire i magen!! Måtte den bli der inne i 8mnd til[:D][:D]

Er det fryseforsøk du har hatt? Jeg regna termin utifra når egget ble befruktet. De jeg satt inn var 8-delt, så da regna jeg at det ble befrukta tre dager tidligere enn det og brukte terminkalkulatoren her inne med utg.pkt i unnfangelsesdatoen!

Da jeg snakka med klinikken idag så skulle jeg visst regne fra første dag i siste mens som var 21 feb. Har hatt fryseforsøk. Så etter mine beregninger så blir det slutten av nov, begynnelsen av des[:D] Det kom visst også an på tidlig ul som jeg skal på om 3 uker.[:D] Litt ettersom str og greier.[:)]

gratulerer så mye[:D]

Back
Topp