Jeg lister meg stille inn her, testet i dag tidlig å fikk en svak strek, men skal ta en ny om noen dager for å være sikker
er ca 4+1 i dag
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi... de var veldig svake til å være så langt på vei. Men min billigtest (stav) viste også veldig svakt med førstemann 4+4... han er da 4 år nå. Så strek er strek
Jeg skulle hatt tanta i går, har ikke testet mer etter at jeg tok disse på torsdag, tenkte å vente til etter ikm med ny testOi... de var veldig svake til å være så langt på vei. Men min billigtest (stav) viste også veldig svakt med førstemann 4+4... han er da 4 år nå. Så strek er strek![]()
Åja,jeg såg du skrev du var 4+1 på fredag.. så jeg gikk ut i fra det. Da er du jo 4+1 i dagJeg skulle hatt tanta i går, har ikke testet mer etter at jeg tok disse på torsdag, tenkte å vente til etter ikm med ny test
I følge appen var jeg 4+1 på fredag, i og med at jeg har lengere syklus og den teller fra mensenÅja,jeg såg du skrev du var 4+1 på fredag.. så jeg gikk ut i fra det. Da er du jo 4+1 i dag![]()
Godt å høre, jeg går rundt å er redd for at det egentlig bare er skyggestreker, men testene er tatt på samme urinDe testene har alltid veldig svake streker. Så det ville jeg ikke tenkt på![]()
Gratulerer!! Ingen tvil herVis vedlegget 201568
Kveldens test