Lister meg inn! :)

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Hei! Idag fikk jeg positiv test :D litt usikker på termin enda, siden jeg ikke har fått helt stabil syklus pga amming! Men er nok rundt slutten av januar tenker jeg :) vet dere foresten om jeg kan få henvisning til tidlig ul siden jeg ikke vet termindato? :)

Gratulerer så mye! :) Du kan jo ta en digital med ukevisning bare for å få en pekepinn, og evt prøve deg hos legen?

Gratulerer så mye! :) Du kan jo ta en digital med ukevisning bare for å få en pekepinn, og evt prøve deg hos legen?
Jeg tror jeg er ca 3+4, så vet sånn ca, men hadde vært greit å vite nøyaktig, Hehe!

Du får vel ikke henvisning til tidlig ul? Men du kan evt betale en privat gyn for å få det utført :) men anbefaler ikke ul før uke 6, da man ikke ser noe før ca 6+2.

Gratulerer forresten! :D

Du får vel ikke henvisning til tidlig ul? Men du kan evt betale en privat gyn for å få det utført :) men anbefaler ikke ul før uke 6, da man ikke ser noe før ca 6+2.

Gratulerer forresten! :D
Nei, tenker at det ikke er grunn nok, men det er lov å håpe :P hadde tidlig ul i uke 7 sist å kommer nok ikke til å ta noe tidligere enn det værtfall ;)

Gratulerer

Eg blei henvist til tidlig ultralyd med nr 2, fordi eg ikkje viste nøyaktig kortid eg hadde mens :-) fekk time i uke 11 ;-)

Gratulerer! :-D Amming og ustabile sykluser her også, men jeg brukte EL-tester, så jeg er rimelig sikker på hvor langt jeg er kommet allikevel. Ei venninne av meg fikk tidlig UL pga usikkerhet rundt hvor langt hun var på vei, så jeg ville i alle fall ha forhørt meg! Verste som kan skje er at de sier nei. :-)

Virker som der kommer an på jordmor/lege om du blir henvist eller ikke.
Min jordmor ville ikke hensvise selv om jeg ikke viste hvilken uke jeg er i. Lå mellom 5-9 uker. (pga uteblitt mens, men likevel negative tester i flere uker.) Så jeg bestilte time hos en privat jordmor. :-)

Back
Topp