Lister meg inn :)

Gme

Betatt av forumet
Har fått to positive, men er ikke over IKM den er på søndag, men foreløpig har det vært god stigning på hcg ser det ut som:) har vært gjennom en bo/ sa, vi prøver på førstemann. Håper spiren sitter nå! :) isåfall er mensen termin 13 april :D
ImageUploadedByBV Forum1438283104.616201.jpg
ImageUploadedByBV Forum1438283126.133546.jpg

Ønsker lykke til til oss alle :)

Velkommen og gratulerer! Prøver også på første. Håper spirene våre sitter fast nå :D

• Liker
Reactions: Gme
Velkommen og gratulerer! Prøver også på første. Håper spirene våre sitter fast nå :D

Har du vært gjennom en sa el liknende før? Hvor lenge har dere prøvd :) ?? Ja la oss håpe den sitter nå :)

Har du vært gjennom en sa el liknende før? Hvor lenge har dere prøvd :) ?? Ja la oss håpe den sitter nå :)
Jeg hadde BO i januar 14, også hadde jeg en MA nå i juni. Vi har prøvd siden september 13. Ble nå gravid på første eggløsning etter MA uten mens, Så håper alle gode ting er tre nå :)
Har dere prøvd lenge? :)

Jeg hadde BO i januar 14, også hadde jeg en MA nå i juni. Vi har prøvd siden september 13. Ble nå gravid på første eggløsning etter MA uten mens, Så håper alle gode ting er tre nå :)
Har dere prøvd lenge? :)

Vi har prøvd siden februar, hadde en BO april, en kjemisk i mai/ juni (tror jeg) Nå er det nok vår tur... :)

Back
Topp