Lister meg inn til dere...

Murmeldyret

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Juligull2021
Har snoket rundt her siden positiv test 5. september, men nå er det vel på tide å si offisielt hei :) Har googlet meg blå under den overraskende korte prøvingen, og har virkelig sansen for dette forumet! Virker som det bare er god stemning og oppmuntrende, gode råd, så her vil jeg gjerne følge med videre. Godt å ha noen å kunne snakke med om alt som kan dukke opp. Er førstegangsgravid, og håper dette holder hele veien inn! Foreløpig 5+3, med termin 17.mai!

Velkommen hit og gratulerer så mye :)

Gratulerer, og velkommen hit :) syns også det er veldig trivelig her. Var sjelden noe ufint på forrige terminforum jeg var på. :) viktig å ha det greit her inne!

Gratulerer :)

Morsomt! Blir gøy å følge deg utover. Noen symptomer hos deg enda? Jeg er skremmende symptomfri, skulle gitt mye for litt kvalme :D

Jeg er ganske uggen og til tider kvalm om dagen. Jeg er lærer, så det passer litt dårlig, he he. Forrige svangerskap med storebror merket jeg knapt at jeg var gravid i løpet av ni måneder, så er spent.

Jeg er ganske uggen og til tider kvalm om dagen. Jeg er lærer, så det passer litt dårlig, he he. Forrige svangerskap med storebror merket jeg knapt at jeg var gravid i løpet av ni måneder, så er spent.

He he, ser den. Jobbet som lærer i tre år, det funket innmari dårlig å være småuggen i den jobben. Forsåvidt godt å høre at det går an å ha svangerskap uten særlige symptomer, da slapper jeg litt mer av.

Blir spennende om du får jente eller gutt nå, er ikke myten at man er kvalm når man går gravid med jentebabyer?

Gratulerer så mye! :D Enig, dette virker som en bra gjeng.

Back
Topp