Lister meg inn til dere.... ;)

TheLady

Flørter med forumet
I går fikk jeg en super positiv test, og er i lykkerus! Er ikke langt på vei, bare 3 + 4, så det er enda veldig tidlig. Terminen ca 20 oktober. Jeg er mega bekymra siden jeg har hatt 4 sa. Den første hadde jeg for 5år siden, den andre var den ene tvillingen da jeg gikk gravid med guttungen, og de 2siste har skjedd i løpet av de siste 6mnd. *Krysser fingrer og tær for at spiren klarer seg denne gangen* Siden jeg har mistet flere ganger, får jeg ekstra oppfølging. Var på sykehus i går og tok hcg-prøve og skal inn på fredag og ta ny, for å se om det stiger. Deretter blir det blodprøver hver 4 dag frem til ul i uke 6. Spennende! Og nervepirrende!... Såååå.... Her er jeg da, håper jeg får følge dere de neste månedene! :) Det er herig å være gravid! ;)

Gratulerer!:D

Håper spiren holder seg fast!;)
Her ventes det enda på positiv test, men er en stund til jeg kan teste da:) Har IKM 19 feb.

Gratulerer og velkommen til oss! 
Skjønner at du er nervøs og er i alle fall veldig glad for at du får ekstra oppfølging nå.
Jeg krysser for at du får bli med oss hele veien til oktober! 

Gratulerer :) Håper alt går bra denne gangen <3

Takk jenter!

Gratulerer så mye! Håper spiren holder seg på plass denne gangen 

Camomille skrev:
Gratulerer :) Håper alt går bra denne gangen <3

Kakken skrev:
Gratulerer og velkommen til oss! 
Skjønner at du er nervøs og er i alle fall veldig glad for at du får ekstra oppfølging nå.
Jeg krysser for at du får bli med oss hele veien til oktober! 

Gratulerer så mye med spiren, og vi krysser alt vi har for at den sitter godt denne gangen :0)
Velkommen til oktobergjengen

Mamma til Jonas. skrev:
Gratulerer så mye, og krysser alt for at det går bra denne gangen:)

Back
Topp