Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye
Grattis så mye! Vi fikk svak svak strek i forrige uke torsdagen og søndagen men såg ikke at det var noe resultat der før mandagen denne uka. Onsdagen var det ikke tvil om positiv test med både stav og digital. Har termin dato 18 mai. Blir kjekt å følge videre deg og andre. Merker du noe symptomer allerede? Jeg må litt oftere på do og har verket nedre del av magen siden 4 dpo.. og litt sure oppstøt til tider. Spent på om jeg spyr denne gangen eller ikke. Gikk problemfritt svangerskap med førsteEtter 3,5 års prøving i jakten på søsken til sønnen vår fikk vi i dag endelig se en positiv test 10 ivf-forsøk skulle det ta, og nå er jeg jammen glad vi aldri ga oss
Håper spiren klamrer seg fast slik at jeg kan henge med dere til termin 21 mai
Takk og det samme til deg Det murrer i både magen og korsryggen og puppene er ømme. Var ikke noe kvalm med førstemann, så håper jeg slipper det nå ogGrattis så mye! Vi fikk svak svak strek i forrige uke torsdagen og søndagen men såg ikke at det var noe resultat der før mandagen denne uka. Onsdagen var det ikke tvil om positiv test med både stav og digital. Har termin dato 18 mai. Blir kjekt å følge videre deg og andre. Merker du noe symptomer allerede? Jeg må litt oftere på do og har verket nedre del av magen siden 4 dpo.. og litt sure oppstøt til tider. Spent på om jeg spyr denne gangen eller ikke. Gikk problemfritt svangerskap med første
TakkGratulerer, å velkommen hit
Hurra for deg og Ja nå må de sitte hele veienHurra!!
Er 5+1 med prøverørsbarn nr 2. Mellomste er prøverør, eldstemann lottogevinsten som kom naturlig. Krysser fingre for at spirene våre sitter!