Lister meg inn hit

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Endelig kan jeg liste meg inn i ei termingruppe igjen. Litt om min historie: jeg kastet p-pillene mine i januar 2015. Det første året ble jeg gravid 2 ganger, men mistet begge gangene rundt uke 6. Deretter gikk det 9 måneder med iherdig prøving før vi søkte om hjelp i september i fjor. Jeg fikk da vite at jeg hadde en AMH verdi på 1 (sviktende eggstokker),så jeg fikk plutselig veldig dårlig tid. Det siste året har vi derfor vært igjennom 3 insemineringsforsøk og fire prøverørsforsøk. Jeg er nå i lykkerus over å ha blitt gravid igjen :) ENDELIG! Jeg testet positivt på mandag på det fjerde forsøket (4.uttak/3.innsett).
892244ae03ffd682c7c62c575732a5df.jpg

Se så fin test![emoji7] Jeg er så lykkelig, men samtidig dritredd for å miste igjen[emoji86].

Endelig kan jeg liste meg inn i ei termingruppe igjen. Litt om min historie: jeg kastet p-pillene mine i januar 2015. Det første året ble jeg gravid 2 ganger, men mistet begge gangene rundt uke 6. Deretter gikk det 9 måneder med iherdig prøving før vi søkte om hjelp i september i fjor. Jeg fikk da vite at jeg hadde en AMH verdi på 1 (sviktende eggstokker),så jeg fikk plutselig veldig dårlig tid. Det siste året har vi derfor vært igjennom 3 insemineringsforsøk og fire prøverørsforsøk. Jeg er nå i lykkerus over å ha blitt gravid igjen :) ENDELIG! Jeg testet positivt på mandag på det fjerde forsøket (4.uttak/3.innsett).

Se så fin test![emoji7] Jeg er så lykkelig, men samtidig dritredd for å miste igjen[emoji86].
Gratulerer så mye[emoji173]

Gratulerer så mye med spiren, og hjertelig velkommen til oss i juniklubben :D
Kjempefin test :)
Alle har vi frykten om å miste i bakhodet. Og jeg kjønner at du er ekstra redd. Men dette SKALL gå bra! :D

Velkommen og gratulerer så mye ❤️

❤️❤️

Velkommen kjære deg [emoji173]️[emoji173]️ så hyggelig at vi er flere ivfere her inne [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer [emoji5]

Gratulerer! :Heartred

Gratulerer så mye med spiren, og hjertelig velkommen til oss i juniklubben :D
Kjempefin test :)
Alle har vi frykten om å miste i bakhodet. Og jeg kjønner at du er ekstra redd. Men dette SKALL gå bra! :D

Gratulerer så masse! :)

Gratulere så mye og velkommen til oss[emoji173]️[emoji173]️

Åå så fantastisk. Gratulerer så mye:love7

Gratulerer så masse:Heartred velkommen hit!

Gratulerer så mye :) håper alt går bra denne gangen! :)

Velkommen og gratulerer så mye [emoji173]️

Gratulerer så mye :D

Gratulerer! Du har gått en lang vei allerede, håper resten går som smurt for deg!

Gratulerer og velkommen [emoji4]

Gratulerer [emoji5]

Tusen hjertelig takk [emoji173] Ja, denne gangen skal spira vokse og gro inni magen til termin [emoji120].

Velkommen kjære deg [emoji173]️[emoji173]️ så hyggelig at vi er flere ivfere her inne [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer så mye og velkommen til termingruppen :) utrolig hyggelig å se ivfere her :)

Ja, ikke sant! Er ekstra kjekt når man ser flere IVFere her inne. Vi som har hatt en ekstra vanskelig vei til målet [emoji173] Nei, nå skal vi ha bare oppturer frem til juni. Så kan mangel på søvn grunnet amming/mating av baby være neste "nedtur".

Back
Topp