lister meg inn hit..

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Er 4 uker på vei imorgen, med termin 20 mai <3
har vært gravid 3 ganger før, så har ikke helt troa enda på at dette er gangen jeg faktisk skal få med meg en baby hjem fra sykehuset.
Første gang jeg ble gravid var etter 1 årsprøving og på pergotime (har PCO) men det endte dessverre i en exu, og måtte operere bort høyre eggleder.
da var prøverør neste steg, og ble gravid på første IVF forsøk, men det endte i en MA, var på ul i uke 12 og fosteret hadde død i uke 9 ca.
så klarte vi faktisk å bli gravide på egenhånd, men på oul i uke19 fant de hjertefeil og alvorlige kromoson feil (trisomi 18) så i uke 21 ble min bittelille englegutt født <3

Så nå er jeg gravid igjen, på mitt 3 IVF forsøk, fikk satt inn 2 egg. Så blir spennende å se om det er 1 eller 2 inni der. Håper virkelig at jeg får være her i terminforumet med dere :)

Gratulerer så mye igjen! ❤️ Denne gangen skal du gå til termin. ❤️

Gratulerer så mye, jeg har troen på mai-baby!! :)

gratulerer :)

Gratulerer. Uff mye du har gått igjennom. Denne gangen går det bra skal du se.

Gratulerer så mye! Krysser fingre og tær for at du er med helt til målstreken nå :)

Gratulerer! :D Krysser fingrene for du blir her inne frem til termin! :)

Gratulerer så mye! Nå krysses alt som krysses kan for at du får beholde lille :Heartred

Gratulerer så masse! ❤️☺️

Gratulerer så mye!;)

Sniker fra mai 2015.

Gratulerer så mye :)
Jeg måtte bare kommentere når jeg så du hadde termin 20 mai for det hadde jeg også:D så morro!:)

Back
Topp