Lister meg inn hit :)

Nienna.

Forumet er livet
Marslykke 2016
Augustbarna2024
Hei alle flotte jenter her inne! Etter fire dager med gradvis sterkere tester melder jeg meg inn her til dere. Jeg er 26 og mannen er 30 og vi bor på vestlandet. Vi startet prøvingen i august 2014 og har så langt blitt gravide flere ganger, men jeg har dessverre mistet alle (tre til sammen i henholdsvis uke 10, 7 og 8+5). Nå håper vi at alle gode ting er fire og at jeg får være med her helt til mars 2016 :D Gleder meg til å bli kjent med dere!

Gratulerer! Håper spira klorer seg fast denne gangen :) Får du noe spesiell oppfølging av lege?

Gratulerer! Håper spira klorer seg fast denne gangen :) Får du noe spesiell oppfølging av lege?
Tusen takk ♡ Jeg får ul fra uke 7 også tar jeg albyl-e. Ellers ingenting. Er litt redd jeg ikke får ul nå siden det er sommer, men håper det går greit :) vi har tatt en haug med blodprøver også som vi ikke får svar på før i slutten av august, så vi vet ikke om alt er som det skal eller om det er noe galt. Men jeg har veldig troen på at vi bare har vært uheldig :)

Gratulerer!! Krysser fingrene for deg og håper at alle gode ting er fire :-D

Back
Topp