Lister meg inn hit jeg.. Bare på besøk på liksom!

Mamamia.

Elsker forumet
Hei dere! I Morrest viste en digital test gravid her hos oss! Og jeg sitter her med skrekkblandet fryd og ble egentlig kjempe nervøs, men også glad! Kanskje vi får ønsket vårt oppfylt om en liten baby i år!

Etter en sa(mars) og en MA(oktober) i fjor så tør jeg ikke juble ennå, og tørr egentlig ikke tenke så langt som til termin riktig ennå!

Men hvis alt går bra denne gangen så er jeg 4+1 nå og har termin ca 28oktober.. Håpe håpe håpeVegar til og med bedt til Gud!

Hurra! Velkommen inn hit, og gratulerer så mye med spiren! Denne gangen skal det gå bra!

Gratulerer! Skjønner frykten din! Vi krysser fingrene for at det skal bli en baby denne gangen:)

Gratulerer og velkommen :D
Krysser for at spiren klamrer seg fast denne gangen :)

Hurra og gratulerer :) Håper alt går riktig vei denne gang :)

Gratulerer!! :) Håper spiren sitter! Har selv mistet i ma i fjor høst og klarer ikke helt slappe av..

gratulerer så masse, vi satser på at spiren sitter til oktober denne gangen :-)

Gratulerer! Får virkelig håpe det går bra, og at får slå deg til ro med det. Men skjønner det ikke er lett!

Gratulerer så mye med oktoberspire på vei :)
Denne gangen flytter du inn på permanent basis skal du se ;)

Gratulerer så mye med spiren :)
Skal nok være her i flere mnd. skjønner du :)

takk ja det håper jeg virkelig! :) kjenner deg i gjen foresten.. Fra samme by. ;) så hysj hysj!

Hehe, så gøy! Da må det jo gå bra bare pga det :)
Jeg kjenner ikke igjen deg foreløpig, kanskje etter noe snoking? (nysgjerrig ble jeg hvertfall :) )

Hehe, så gøy! Da må det jo gå bra bare pga det :)
Jeg kjenner ikke igjen deg foreløpig, kanskje etter noe snoking? (nysgjerrig ble jeg hvertfall :) )

hehe! prøver å være litt mer anonym nå en før og har endra litt på nicket mitt da! Grattis med ny baby på vei du å da!

Back
Topp