Lister meg inn her

LilleSnorkfrøken

Betatt av forumet
Tatt en test til som var svak positiv i dag. Er 11/12 dpo. Ser strekene uten å måtte tolke testen fra himmel til jord :p

Har foreløpig termin 11 september 2019.
Enkelte ting jeg har bemerket meg er kvalmebølger (jeg er aldri kvalm), halsbrann og gigantiske pupper som strutter og en sjarmerende ting.. luft i magen :-O

Jeg jubler ikke helt enda da ikm dagen ikke er før om 3/4 dager ca.
Men er jo lov å håpe <3
 
Og jeg har så flotte stikninger på høyre siden sv magen.. kommer gjerne hvis jeg rører på meg i sofaen, og hvis jeg reiser meg opp :)
Husker det fra mine forrige svangerskap at jeg skvatt til hver gang det høgg til :p
 
Takk alle sammen ❤️ <3

Tok en test til i stad på utvannet og den ble enda mer rosa :)

Så spent på dagene fremover, virker som at det går riktig vei
 
Gratulerer så mye :)
 
Takk
Er kvalm... :depressed: Jeg sliter aldri med kvalme så nå er det tredje dag med kvalme kontinuerlig og luft! Sies ikke det at hvis man blir kvisete og kvalm så er det jente i magen? De skal visstnok stjele mors skjønnhet :hilarious::hilarious: Haha!

Har ikke tatt noen flere tester, men venter til ikm-datoen er passert! Det er i morgen! Er ingen tegn til at tr skal komme!
 
Takk
Er kvalm... :depressed: Jeg sliter aldri med kvalme så nå er det tredje dag med kvalme kontinuerlig og luft! Sies ikke det at hvis man blir kvisete og kvalm så er det jente i magen? De skal visstnok stjele mors skjønnhet :hilarious::hilarious: Haha!

Har ikke tatt noen flere tester, men venter til ikm-datoen er passert! Det er i morgen! Er ingen tegn til at tr skal komme!

Det er akkurat det jeg har hørt også!:happy093. Jeg er egentlig ikke i termingruppa her enda, men er noen ting som virkelig har fått meg til å snoke her inne :laughing021
 
Det er akkurat det jeg har hørt også!:happy093. Jeg er egentlig ikke i termingruppa her enda, men er noen ting som virkelig har fått meg til å snoke her inne :laughing021
Haha, er alltid lov å snoke!
Jeg må nok melde meg ut igjen da det var falsk alarm!
Tok ut spiralen i oktober, så dette er min andre menstruasjon siden da, så ikke helt vant til hormonene enda
 
Back
Topp