Lister meg inn her :)

Svimla25

Flørter med forumet
Testet positivt i går med et lite sjokk. Ikke uønsket, men heller ikke planlagt. Fikk grei beskjed av ei venninne om å teste siden jeg hadde vært verdens største megge de siste dagene:angelic: Forutenom det, ingen symptomer. Termin et sted mellom 07 og 09. januar, sambo er på jobb frem til midten av mai og vet ingen verdens ting. Så dette er spennende :)
Ønsker alle andre her også lykke til, håper det går bra for alle :)
 
Velkommen til oss :) gratulerer med spiren!
Har dere noen barn fra før?
 
Gratulerer! ❤️ Skal du vente med å fortelle sambo til han kommer hjem?
 
Så spennende! Gratulerer [emoji173]
 
Tusen takk:) Jeg tror faktisk det, vil se reaksjonen hans, litt kjedelig å ta det over telefon når han er milevis unna føler jeg:laughing002
Imponert over selvkontrollen. Da jeg var gravid med første sendte jeg bilde av testen til mannen samme dag. Klarte ikke vente til han kom hjem fra havet :hilarious:
 
Imponert over selvkontrollen. Da jeg var gravid med første sendte jeg bilde av testen til mannen samme dag. Klarte ikke vente til han kom hjem fra havet :hilarious:

Haha, vi får se hvor lenge den selvkontrollen varer:) men håper jeg holder helt til han er hjemme :knegg:
 
Gratulerer! Klart du klarer holde deg til han er hjemme :) Det er så verdt det! Og tenk hvor utålmodig han blir på å komme seg hjem, er sikkert kjipt nok som du er. Kos deg med hemmeligheten du :)
 
Gratulerer! Klart du klarer holde deg til han er hjemme :) Det er så verdt det! Og tenk hvor utålmodig han blir på å komme seg hjem, er sikkert kjipt nok som du er. Kos deg med hemmeligheten du :)

Tusen takk :D hehe, ja, må bare klare. Og mye morsommere og koseligere å overraske han med en liten gave når han kommer hjem:)
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulere så mye [emoji5]
 
Back
Topp