Lister meg inn her

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Hei!

Det er kanskje litt tidlig men jeg tar sjansen på å liste meg inn her [emoji4] Hatt svakt positive babyplan tidligtester siden fredag (9dpo) og fikk "Gravid 1-2 uker" idag 11dpo [emoji1][emoji173]

Har to barn fra før og gleder oss til å fortelle dem det, men får vel vente litt [emoji28]
 
Gratulerer så mye :)
 
Hei!

Det er kanskje litt tidlig men jeg tar sjansen på å liste meg inn her [emoji4] Hatt svakt positive babyplan tidligtester siden fredag (9dpo) og fikk "Gravid 1-2 uker" idag 11dpo [emoji1][emoji173]

Har to barn fra før og gleder oss til å fortelle dem det, men får vel vente litt [emoji28]

Hvor gamle er de to dere har fra før?
 
De er 4,5 og 6,5 år [emoji4]

Ja da er det nok vanskeligere å holde det skjult ja :angelic: jeg håper egentlig å holde det hemmelig for 3 åringen til vi har fått se at alt er bra på OUL. Aller helst vil jeg holde det hemmelig for alle frem til da - om vi kommer dit :bookworm:
 
Ja da er det nok vanskeligere å holde det skjult ja :angelic: jeg håper egentlig å holde det hemmelig for 3 åringen til vi har fått se at alt er bra på OUL. Aller helst vil jeg holde det hemmelig for alle frem til da - om vi kommer dit :bookworm:
Det skjønner jeg... jeg for min del kunne egentlig godt fortalt ungene før OUL og før 12 uker også men kan jo ikke si det før vi er sikre på at det er ok at alle vet for jeg mistenker at de ikke klarer å holde tett [emoji23]
 
Gratulerer så mye. Guttungen fikk vite samtidig som samboeren og har faktisk klart å holde det hemmelig helt til jul. Da fikk han lov å fortelle. [emoji7]
 
Back
Topp