Lister meg inn her..

Frøkenfriken

Forelsket i forumet
Ja, lister meg hit etter å ha testet positivt i dag. Skrekkblandet fryd! Hehe.. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men tipper rundt 6 uker, og skal nok bestille tidlig UL. Når er det best? Bør jeg vente til nærmere 12 uker? :)

Ja, lister meg hit etter å ha testet positivt i dag. Skrekkblandet fryd! Hehe.. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men tipper rundt 6 uker, og skal nok bestille tidlig UL. Når er det best? Bør jeg vente til nærmere 12 uker? :)
Jeg var på ul når jeg var seks uker ;) men du ser jo mere når du er 12 ;) gratulerer :)

Gratulerer og velkommen hit :)

Gratulerer :D De kan undersøke mer i forhold til om barnet er friskt(måle nakkefold blant annet) i uke 12 enn hvis du tar en tidligere :happy:

Tusen takk!:love017
Jeg har legetime på torsdag, tror legen min har ul-apparat, så det blir spennende! Hvis ikke venter vi nok noen uker og bestiller privat. Sist svangerskap var vi på ul i uke 8, hvis jeg ikke husker helt feil. Så ikke så mye, men så iallfall et bankende hjerte, og at det kun var et foster:happy:

Back
Topp