Lister meg inn her...

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Hei dere :)

Selvom det er litt skummelt, siden jeg mistet sist, så lister jeg meg inn her.. Fikk supersvak strek på testen i går, og fortsatt svak men positiv test i dag. Er bare 10 DPO i dag, men. Regner med testen blir sterkere og sterkere framover :)

Til dere jeg ikke kjenner fra Før Svangerskapet, så blir dette nr 2, har en jente på 2,5 år fra før. Bor i Bærum og er 26 år gammel.

Jeg er ekstremt spent, og litt (veldig) nervøs. Men jeg prøver å være positiv og tenke at dette går bra!

Men så: Hei alle sammen. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Hei og velkommen :)

Tror vi er en del i samme båt på dette forumet som har mistet, så forstår deg godt :)
Denne gangen skal det gå bra :)

Dene gangen går det bra:D det er kjempe hyggelig å se flere FS jenter her <3 Gratulerer så masse :D

Velkommen inn :D

Jeg er også nervøs kjenner jeg, selv om vi nå har prøvd i 1 1/2 år. Men gleder meg veldig mye fordet :)

Hei dere :)

Selvom det er litt skummelt, siden jeg mistet sist, så lister jeg meg inn her.. Fikk supersvak strek på testen i går, og fortsatt svak men positiv test i dag. Er bare 10 DPO i dag, men. Regner med testen blir sterkere og sterkere framover :)

Til dere jeg ikke kjenner fra Før Svangerskapet, så blir dette nr 2, har en jente på 2,5 år fra før. Bor i Bærum og er 26 år gammel.

Jeg er ekstremt spent, og litt (veldig) nervøs. Men jeg prøver å være positiv og tenke at dette går bra!

Men så: Hei alle sammen. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Jippi! Gratulerer med positiv test! Du er gravid! Så kjekt å se deg her inne :) Alt skal gå bra, og vi skal være sammen her inne og vente på juni-miraklene våre :D

Gratulere m positiv test!Har ikke mistet selv før,men kjenner på den usikkerhetsfølelsen selv også så jeg ønsker deg masse lykke til!Dette skal gå bra:-))

Gratulerer! :)

Gratulerer og velkommen, forstår redselen, har vært igjennom tre ma selv så det er ikke lett å tenke at det går bra, men det gjør det vettu. Denne gangen skal vi bli i 9 mnd til;)

Gratulerer og velkommen, forstår redselen, har vært igjennom tre ma selv så det er ikke lett å tenke at det går bra, men det gjør det vettu. Denne gangen skal vi bli i 9 mnd til;)
Takk og takk :) Gleder meg til uke 12 skal jeg love deg! Skal holde seg inni der i 9 mnd til ja :)

Hei og gratulerer så mye med positiv test!! :) Snart 2 uker siden jeg testet positivt, fremdeles like uvirkelig synes jeg... Krysser fingrene for oss alle!! :) dette skal gå bra!! :D

Jeg må jo si jeg synes det er rart at BV sier jeg har termin 13. Juni når jeg bare er 10 dpo i dag. Men men, legen finner vel fort nok ut hvor langt jeg er på vei.

Jeg har jo klart å bli gravid med bare 1 omgang i senga, så jeg er jo 100% sikker på når jeg ble gravid og.. Haha.

Back
Topp