Lister meg inn her...

Prikketrusa

Elsker forumet
Hei! Jeg har ikke helt turt å melde meg inn her før nå... dette er tredje gang jeg er gravid, har mistet to ganger i løpet av det siste året, så kjenner jeg er litt mer tilbakeholden med dette svangerskapet. Men her er man jo anonym, så kanskje jeg kan dele litt gleder og sorger med dere viss behovet melder seg? [;)] Sikkert mange andre som har opplevd lignende også.
Pga de tidligere abortene har jeg allerede fått vært på en ultralyd, og der så alt bra ut. Så jeg skal prøve å begynne å glede meg over svangerskapet snart! Termin 10. februar.

Gratulerer så mye med graviditeten, og velkommen inn hit.

Vi satser på at det går bra denne gangen, siden det ser bra ut på ultralyd [:D]

ORIGINAL: ~Roskva~

Takk takk! Godt å kunne dele "hemmeligheten" litt. Vi holder det for oss selv enn så lenge, men det kan være vanskelig å skjule til tider. Har vært en del kvalm og fått nye, rare lyster ifht mat... Er sulten hele tiden, men bare på litt sære ting. Lurer på om kollegene synes jeg oppfører meg mistenkelig? [8|]

hei og velkommen hit, og gratulerer så masse med lille gullet i magen[:D]

ORIGINAL: ~Roskva~

[;)]

Gratulerer og velkommen!
Satser på at denne holder seg inne i magen helt til den er ferdig!

gratulerer;)

[:D]Gratulerer så masse og hjertelig velkommen inn til oss[:D]
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg[:)]

Velkommen hit, viser ul en liten hjertedunkene baby, ja da går det nok bra...[:D]

hei og velkommen:):):) vi har samme termin :):):):)

Gratulerer så mye og velkommen til deg[:D][:D]

ORIGINAL: Bina

hei og velkommen hit, og gratulerer så masse med lille gullet i magen[:D]

Signerer denne!

Gratulerer så masse med spiren i magen, og velkommen hit til oss!

Håper virkelig spiren holder seg inne denne gang, og at du får et flott og bekymringstomt svangerskap etter uke 12!![:)]

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer med spiren[:)] Så kjekt at det så bra ut på ultralyd! det går nok bra denne gang.

Takk for tilbakemeldinger! Virker som en fin gjeng her inne. :) UL i slutten av uke 9 viste hjertedunk og alt, syntes det var litt vanskelig å se jeg da, men samboeren min mente han så det godt... Og legen mente alt var fint, så da får jeg stole på det.
PS til Mollå, jeg bor også i Haugesund! Kanskje vi havner i samme barselgruppe?

Gratulerer og velkommen[:)]

wiii.... da er du jo laaaangt på vei allerede... velkommen... [:D]

Back
Topp