Lister meg inn her med fingrene krysset

MrsValentine

Forelsket i forumet
Positiv test i dag, 11 dpo, 4 måneder etter exu...
Kjenner jeg er litt negativt innstillt mtp ny exu eller SA/MA...

Vært gravid 1 gang før exu, som resulterte i en flott gutt...

Noen gode tanker til meg? Kjenner jeg trenger det...

Gratulerer med positiv test [emoji173]️ Skjønner godt at du tenker på det! Har ikke opplevd noe sånt selv men du har en flott gutt nå og sjansen er størst for å få en frisk baby denne gangen også. Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast!

Akkurat nå er du ihvertfall gravid og alt er bra [emoji173]️

Gratulerer så mye med positiv test! :love7 Har hørt at det er mange som har stor sjans for normal graviditet etter exu, men forstår godt at det er vanskelig å være positiv akkurat nå:(

Du er et stort steg nærmere en ny flott baby! Nyt den følelsen så godt du kan :happy:

Krysser fingrene for deg og håper at det lille frøet fester seg der det skal og blir der :smiley-angelic003

Gratulerer så mye med positiv test.
Utrolig leit å høre om din exu erfaring.
Jeg har ingen erfaring på området, men som flere andre her sier, er det mange som opplever normale svangerskap og får friske barn etter exu.
Håper du får god oppfølging, slik at du kan føle deg trygg og glede deg over graviditen. Det fortjener du :Heartred

Hjelper det å si at vi er flere i samme båt?
Ikke ang EXU, men med nervene,redselen og ja.. alt...
Har mistet i kjemisk i februar,og en BO i april,og er nå gravid igjen.. trenger ikke si at jeg er UTROLIG redd og bekymret for hvordan dette skal gå.. merker at jeg kan ikke tillate meg å tenke på hva som skjer om det går galt...

Hjelper det å si at vi er flere i samme båt?
Ikke ang EXU, men med nervene,redselen og ja.. alt...
Har mistet i kjemisk i februar,og en BO i april,og er nå gravid igjen.. trenger ikke si at jeg er UTROLIG redd og bekymret for hvordan dette skal gå.. merker at jeg kan ikke tillate meg å tenke på hva som skjer om det går galt...

Er så dumt når vi ikke klarer å glede oss skikkelig over graviditeten :(
Gruer meg til å gå på do, forventer liksom blod på papiret hver gang.....

Skulle ønske jeg kunne skru tiden frem til denne tidlige ultralyden....

Hvor langt er du komt?

Last edited:
Er så dumt når vi ikke klarer å glede oss skikkelig over graviditeten :(
Gruer meg til å gå på do, forventer liksom blod på papiret hver gang.....

Skulle ønske jeg kunne skru tiden frem til denne tidlige ultralyden....

Hvor langt er du komt?
Enig. Er veldig skummelt å være i disse ukene frem til uke 12. Veldig skummelt :( men prøver å ikke la det påvirke meg så veldig. Er ikke bra for psyken og fysikken heller...
jeg er 4+3, og ser først frem til fredag for da er jeg 5 fullgåtte uker og risikoen er litt mindre :)

Enig. Er veldig skummelt å være i disse ukene frem til uke 12. Veldig skummelt :( men prøver å ikke la det påvirke meg så veldig. Er ikke bra for psyken og fysikken heller...
jeg er 4+3, og ser først frem til fredag for da er jeg 5 fullgåtte uker og risikoen er litt mindre :)

Skal prøve å senke skuldrene litt hvis alt ser bra ut frem til ultralyd og på ultralyden... Tørr ikke håpe.. og mannen sitter og planlegger navn, imens jeg sitter med følelsen av at det ikke er vits å tenke på navn, for det kommer ikke til å gå bra:(

Blæh, hater å være så negativt innstillt!

Skal prøve å senke skuldrene litt hvis alt ser bra ut frem til ultralyd og på ultralyden... Tørr ikke håpe.. og mannen sitter og planlegger navn, imens jeg sitter med følelsen av at det ikke er vits å tenke på navn, for det kommer ikke til å gå bra:(

Blæh, hater å være så negativt innstillt!
Enig. Men er jo en grunn for det da <3
Jeg er meg realist og orker ikke drømme meg bort eller ta noe for gitt,heldigvis er mannen likedan så vi prøver å holde oss på jorda enn så lenge. Gleder oss over at vi har greid å bli gravide men vet at ting kan gå galt. Trist å tenke sånn men samtidig nødvendig og det er nok en slags overlevelsesmekanisme i tilfelle noe skjer!

Back
Topp