Lister meg inn her jeg.

NewOne1

Flørter med forumet
Jeg er ny her inne, har vært å snoket rundt en stund for å finne ut hvor jeg skulle slå meg til ro, og fant ut at bv måtte bli den rette:P

Jeg er en jente på 19 år, som nettopp har funnet ut at jeg er gravid. Det var selfølgelig ønskelig. Men det skumle er at det går så fort og dette er første gang.
Jeg klarer ikke helt og ta innover meg at jeg liksom skal være gravid. synes det virker så uvirkelig. Jeg har tatt tre graviditetstester så må vell bare ta det inn med t-skje at jeg er blitt så heldig å bli gravid.
Jeg våknet inatt med skikkelig smerter nederst i magen, kan det være fare på ferde? eller er det helt normalt?

Gratulerer og velkommen!
Klart babyverden er rette plassen:)

Klart det er uvirkelig og skummelt å være gravid! Kanskje spesielt når mange av vennene dine sikkert ikke har fått unger enda! Jeg er jo "gamla" på 33 og nesten alle mine venner hadde unger da jeg fikk, og det hjalp veldig!
Men det å være med på forum hjelper og mye! Skremmer litt siden det ikke alltid går bra med alle, men er ellers til stor hjelp, synes jeg!

Litt vondt i magen er helt normalt. Mensmurringer,,, går med følelsen at mensen skal komme snart jeg! Blir derimot smertene vondere, kan det jo være farlig. Men som regel helt normalt!
Lykke til!

Takk for svar:)
Nei alle vennin mine har ikke onger, men har bare fortalt til min nærmeste vennine at jeg er gravid, vil ikke helt fortelle det til alle enda, før vi er utenfor faresonen for å miste.
I tilegg til at jeg gruer meg til hva svigerforeldra blir og si. Men heldigvis er jeg ikke alene om dette, samboer er veldig søttende.
Men det har gådd så uvirkelig fort, er en mnd siden jeg fjernet p-stavene jeg hadde og nå er jeg gravid. Det virker så uvirkelig. Men krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!

Gratulere med spire i magen å velkommen inn hit Skjønne godt at d e litt uvirkelig å vær gravid,men trur når det har synke inn, så blir det mest stas:) Du har ei kjæmpefin tid framfor dæ, så prøv å nyt dein så godt du kainn D e helt normalt me litt murringa/stikkinga nedentil, d e livmora som veks å d e litt ubehagelig t å bynn me :)

Takk Takk Ja det e litt uvirkelig før det har gådd så fort, men tiden den nytes, å det begynne å synke mer inn og det e en deilig følelse. Håpe sterkt at spiren klore sæ fast. e redd før å SA. Så prøve å unngå å lese forum som har om det å gjøre . Men det blir vel litt mer virkelig når legen også sir at det e nokka inni der, har ikje fått ringt han enda.
Ja, æ blir no gla når murringen kommer å smerten e nederst i magen før da tenke æ at alt e som det skal, selv om det e ikje e så deilig der å da

Gratulerer så mye med din første spire    Jeg var også 19 første gang. fylte 20  6 dager før hun valgte komme... Kryser fingrene for at d går bra for deg...

gratulerer så mye med lite nurk i magen <3

Gratulerer og velkommen hit. :)
Har selv vært 19 og gravid, kan nok virke litt skummelt, men for det meste er det bare kos. 
Nyt ditt aller første svangerskap, det er magisk (",)

Gratulerer med spiren og velkommen til oss :)
Murringene er helt vanlige ja. Det som er så fint her, det er samlet årevis med erfaring på et sted :D

Tuusen takk Ja, blir 20 om noen dager. Er veldig spennende

Ja, har sniket en stund rundt omkring på forskjellige sider, og babyverden virket som den rette, med fantastiske folk å mye erfaring rundt:) godt å vite at man har noen man kan prate med! og få delt erfaringer og spm.

Gratulerer så masse og velkommen hit!

Så kjekt at du valgte babyverden! ;)

Back
Topp