lister meg inn her jeg

litt_stressa

Betatt av forumet

Testet positivt i går, og har vel egentlig ikke komt helt over sjokket.... Har tre fra før, og var egentlig fornøyd med det, men tar selvsagt i mot en til om alt går bra

Mannen tok det mye roligere enn meg, og det hjelper på. Nå prøver jeg å huske alt jeg må huske på som gravid, og det er jo ikke lite. Stappa i meg en tortilla med spekeskinke og smøreost, fordi det er det eneste jeg har lyst på. Hadde stappa i meg over halve, da jeg kom på at jeg hverken skal spise spekeskinke eller smøreoster. Får bare sette meg ned å lese litt når jeg har fått barna i seng

Gratulerer så mye! Hurra! Når har du termin?

Gratulerer så mye! :)

Tittetitt skrev:
Gratulerer så mye! Hurra! Når har du termin?

Har resonert meg frem til at terminen er 15 mai, men kan godt være +- en dag.... "litt" svimete kan du si

gratulerer så mye!!
haha;) ja, det er mye å huske på! folat  hadde jeg glemt, men har kjøpt nå:)

Hei og velkommen hit
Gratulerer så mye med spiren :-)
Men du? Vanlig smøreost kan vi vel spise. Det er vel muggoster og brie og sånn vi skal holde oss unna?
Skineost og baconost og philadelphia og sånn er vel ok?

babymama81 skrev:
Hei og velkommen hit
Men du? Vanlig smøreost kan vi vel spise. Det er vel muggoster og brie og sånn vi skal holde oss unna?

Aner ikke. Jeg bruker kremost med krydder fra tine. Har hørt at det ikke skal spises, men tror jeg skal sende en mail til mattilsynet å høre. blir uansett ikke det samme uten spekeskinke

litt_stressa skrev:

babymama81 skrev:
Hei og velkommen hit

Aner ikke. Jeg bruker kremost med krydder fra tine. Har hørt at det ikke skal spises, men tror jeg skal sende en mail til mattilsynet å høre. blir uansett ikke det samme uten spekeskinke

Det har jeg spist på salt kjeks hver kveld siden fredag så håper virkelig det er i orden!!!!

Gratulerer så mye <3

Gratulerer!!! :-D

Det er muggoster man skal holde seg unna, kremoster og philadelphia kan man spise så mye man vil

babymama81 skrev:

litt_stressa skrev:

babymama81 skrev:
Hei og velkommen hit

Det har jeg spist på salt kjeks hver kveld siden fredag så håper virkelig det er i orden!!!!

Back
Topp