Lister meg inn her jeg da.. :)

mon petit

Glad i forumet
Jeg er fortsatt litt satt ut over positiv test, utrolig gla, men hadde trodd det skulle ta lenger tid... Gleder oss veldig over vår lille inni der, og håper den får det godt & får bli der til den er klar... Vet ikke helt termindato, men er vel sent feb/tidlig mars. 
Fra før har vi en herlig gutt på 15 mnd. Veldi kjekt at han skal bli storebror, han kommer til å bli en go' en :)
Gratulerer med spirene alle sammen, håper dere får et godt svangerskap alle sammen!!

Gratulerer så mye og velkommen inn hit :D

MiniBolle2012 skrev:
Gratulerer så mye og velkommen inn hit :D

Tusen takk for det, og gratulerer så masse til deg også!! Stas å slå følge med dere!!

min engel skrev:
Gratulerer og velkommen inn til oss

Min termin er 29 feb så kanskje vi har samme dag.

Takk kjære deg, og gratulerer til deg også.. kanskje vi har samme termin ja.. :) blir spennende dette her. Har bare hatt mensen x 2 etter jeg fødte, og da var den ikke i sitt "gamle jeg" med 28 dagers syklus for å si det sånn.. ikke var det normal blødning heller, men CB testen med ukesindikator viste "Gravid 3+" så da er jeg i uke 5+. Får vel ikke klarhet i dette før ordinær ul da, men det viktigste er at det står bra til der inne :) håper inderlig det..

Blir stas med en liten en til da :) Velkommen inn hit- koselig gjeng det her!

Gratulere så masse og velkommen hit

Har en på snart 15 måneder selv og jeg hadde heller ikke trodd at jeg skulle få to så tette!

Knerten* skrev:
Blir stas med en liten en til da :) Velkommen inn hit- koselig gjeng det her!

takk for det, knerten* :) virker som en veldig koselig gjeng ja.. og jeg som håpte og håpte, og nå er jeg her.. Veldi stas!!

Fairy skrev:
Gratulere så masse og velkommen hit

Har en på snart 15 måneder selv og jeg hadde heller ikke trodd at jeg skulle få to så tette!

Takk & gratulerer så mye til deg også!! Så arti, tenk så heldige vi er :) Håper det går fin-fint denne gangen også :)

Takk for det *trinemor*... Gleder meg veldig til fortsettelsen :) Gratulerer til deg også, håper formen din er bra!!?

mon petit skrev:
Takk for det *trinemor*... Gleder meg veldig til fortsettelsen :) Gratulerer til deg også, håper formen din er bra!!?

Takk, takk :) Formen er bra, bare trøtt og småkvalm så skal ikke klage :)

Føler meg nesten ikke gravid og er veldig usikker på termin, så er litt rart denne gangen....

Men tre positive tester viser at det er virkelig :)

Er formen din bra da?

*trinemor* skrev:

mon petit skrev:

Takk, takk :) Formen er bra, bare trøtt og småkvalm så skal ikke klage :)

Føler meg nesten ikke gravid og er veldig usikker på termin, så er litt rart denne gangen....

Men tre positive tester viser at det er virkelig :)

Er formen din bra da?

Godt at formen er bra.. :) Så arti.. har også tatt tre tester :) først en stripsetest.. ble veldig sterkt teststrek med en gang... tenkte jeg skulle gå ut og komme tilbake for å se.. men resultatet kom så utrolig raskt :) Så tok vi en sånn CB med ukesindikator som viste 3+ (skal da værei uke 5+?) Og på morgenen i dag tok jeg en ny stripsetest.. med to like sterke streker.. :) vet heller ikke sikkert hvor langt jeg er på vei.. sist viste jeg på dagen, og det stemte med UL. Får vel snakke med legen om dette når jeg skal på første kontroll.
Syntes formen er bra jeg også. Jeg er utrolig trøtt..  enda trøttere enn sist. Ganske kvalm igjennom dagen, men jeg er oppe og leker med lillegull. Har lagt meg når han skal sove den siste uka.. er hjemme med ham på heltid, så er jo ufattelig godt.. og så har jeg litt stikkninger og murringer innimellom.. kan ikke klage i det hele tatt :).

FrustrertFrøken skrev:
Gratulerer så mye og velkommen hit til februar

Tuusen takk, kjære deg!! Gratulerer så mye til deg også.. emoticon

Back
Topp