lister meg inn her jeg da :)

mon petit

Glad i forumet
Jeg er fortsatt litt satt ut over positiv test, utrolig gla, men hadde trodd det skulle ta lenger tid... Gleder oss veldig over vår lille inni der, og håper den får det godt & får bli der til den er klar... Vet ikke helt termindato, men er vel sent feb/tidlig mars. 
Fra før har vi en herlig gutt på 15 mnd. Veldi kjekt at han skal bli storebror, han kommer til å bli en go' en :)
Gratulerer med spirene alle sammen, håper dere får et godt svangerskap alle sammen!!

Velkommen hit og gratulerer så mye! 

Tusen takk.. gratulerer så mye til deg også, håper du får et godt svangerskap!! Veldig spennende å være her..

Gratulerer :D

Gratulerer og velkommen her hos oss!

mon petit skrev:
Tusen takk.. gratulerer så mye til deg også, håper du får et godt svangerskap!! Veldig spennende å være her..

Takk for det! Spennende og gøy med ny spire på gang :) Har en sønn fra før, men denne gangen er det en annen bf. :) Gleder meg til de neste 8 månedene!

takk for det, tingelinge & once more.. og gratulerer så mye til dere også! Gleder meg sånn over dette altså..går mer og mer opp for meg!
Når skal dere på den første kontrollen?? Sist var jeg i uke 7+5, men tror det var så tidlig fordi jeg da var førstegangsfødende.. Tenkte å stikke nedom legekontoret med urinprøven i morgen, og få time til legen da.. :)

Exentrica skrev:

mon petit skrev:

Takk for det! Spennende og gøy med ny spire på gang :) Har en sønn fra før, men denne gangen er det en annen bf. :) Gleder meg til de neste 8 månedene!

ja det er virkelig spennende og gøy, som du skriver..er jo veldig herlig å gleeede seg over det som kommer.. det blir 8 spesielle mnd :)

mon petit skrev:

Exentrica skrev:

mon petit skrev:

ja det er virkelig spennende og gøy, som du skriver..er jo veldig herlig å gleeede seg over det som kommer.. det blir 8 spesielle mnd :)

Det blir det! Jeg gleder meg helt sinnsykt til tiden fremover! Krysser fingrene for at lille spire klorer seg fast og holder seg der inne.

Hei og velkommen :-)

Jeg skal ikke til legen før etter uke 10, han tar ikke blodprøver før det.Jeg gidder ikke dra bare for å bekrefte graviditeten med en urinprøve, har jo tatt flere prøver hjemme, og de hos legen er jo ikke noe sikrere :-)

Takk for det :)
Er jo vanlig u-gravitest hos legen også ja, men tenkte det var greit å ha det gjort. Får jeg kontrollen litt tidlig, går det kanskje litt mindre tid frem til en evt.tidlig ul. Litt spent kan man si..
Sist tok jeg alle prøvene i uke 7+5, tror ikke det er kontraindisert relatert til tidlig testing, men får nå se :)

mon petit skrev:
Jeg er fortsatt litt satt ut over positiv test, utrolig gla, men hadde trodd det skulle ta lenger tid... Gleder oss veldig over vår lille inni der, og håper den får det godt & får bli der til den er klar... Vet ikke helt termindato, men er vel sent feb/tidlig mars. 
Fra før har vi en herlig gutt på 15 mnd. Veldi kjekt at han skal bli storebror, han kommer til å bli en go' en :)
Gratulerer med spirene alle sammen, håper dere får et godt svangerskap alle sammen!!

Gratulerer så mye!!! Det er en så fantastisk tid dere går i møte hele familien! Kjempe stas!

mon petit skrev:

Gratulerer så mye!!! Det er en så fantastisk tid dere går i møte hele familien! Kjempe stas!

Gratulerer så mye, og velkommen hit! =)

Back
Topp