Lister meg inn her igjen

Mor4

Gift med forumet
Har vært her med mine to forrige barn. Var på ul i dag og der var det intet mindre enn to bankende hjerter:nailbiting: Vil være 36 år når disse kommer til verden og føler meg egentlig for gammel, men blir nok koselig. Har vært her inne og lurt noen uker allerede, men har ikke logget meg inn før i dag:greet025

Last edited:
Har vært her med mine to forrige barn. Var på ul i dag og der var det intet mindre enn to bankende hjerter:nailbiting: Vil være 36 år når disse kommer til verden og føler meg egentlig for gammel, men blir nok koselig. Har vært her inne og lurt noen uker allerede, men har ikke logget meg inn før i dag:greet025

Gratulerer så mye med tvillinger i magen :) For gammel er du i alle fall ikke. Jeg blir selv 34 innen jeg får nr. 2, og vi er flere over både 30 og 40år her inne.

Åj så gøy med tvillinger :) :)
Gratulerer så mye og velkommen til oss!

Gratulere med 2 i magen! Og du er ikke for gammel! Vi er flere her som har passert 30:)

Gratulerer så mye med to♥ :-) jeg er 38 når min kommer til verden, er jo bare ungjenter ennå :-p
Velkommen hit :-)

Gratulere og velkommen hit:-) spennende med tvillinger :-)

Gratulerer med to!!! ❤️ synes det er så artig med tvillinger!

Velkommen og gratulerer med tvillinger i magen:)

Gratulerer med tvillinger og velkommen hit! Gammel?? Skjønner ikke hva du snakker om, blir 36 jeg og ;-)

Gratulerer så mye med tvillinger i magen:) så koselig..
Velkommen skal dere være;)

Velkommen og gratulerer med to:D

Back
Topp