Lister meg forsiktig

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
etter SA i uke 4 i november har jeg visst klart å bli gravid igjen etter første syklus.
Jeg er gørr bekymra for å miste, og derfor tenkt jeg ikke ville inn i forumet enda, men er jo kjekt å ha flere å snakke med uansett.
Denne gangen merker jeg stor forskjell. Har masse symptomer som jeg ikke hadde da jeg mistet.
Sliter med hodepine hver dag, kvalme, stikkninger og generelt nesten influensa lignende smerter i kroppen. Utrolig trøtt og slapp og klarer nesten ikke å forstå hvordan jeg skal komme meg gjennom jobbuken.
Jeg er ca 4 + 2 i dag, og har første delmål om å bikke 5 uker før jeg slipper jubelen helt løs.
 
Gratulerer og velkomen! Håper spira har klora seg fast :)
 
Gratulerer, krysser alt for at denne sitter :Heartpink
 
etter SA i uke 4 i november har jeg visst klart å bli gravid igjen etter første syklus.
Jeg er gørr bekymra for å miste, og derfor tenkt jeg ikke ville inn i forumet enda, men er jo kjekt å ha flere å snakke med uansett.
Denne gangen merker jeg stor forskjell. Har masse symptomer som jeg ikke hadde da jeg mistet.
Sliter med hodepine hver dag, kvalme, stikkninger og generelt nesten influensa lignende smerter i kroppen. Utrolig trøtt og slapp og klarer nesten ikke å forstå hvordan jeg skal komme meg gjennom jobbuken.
Jeg er ca 4 + 2 i dag, og har første delmål om å bikke 5 uker før jeg slipper jubelen helt løs.

Gratulerer så mye med rask spire på plass!!
Krysser det som kan for at spiren sitter helt til mål!

Er bare noen dager i forskjell fra deg, blir spennende dette ;)
 
Gratulerer :happy:krysser fingrene:signs003
 
G
etter SA i uke 4 i november har jeg visst klart å bli gravid igjen etter første syklus.
Jeg er gørr bekymra for å miste, og derfor tenkt jeg ikke ville inn i forumet enda, men er jo kjekt å ha flere å snakke med uansett.
Denne gangen merker jeg stor forskjell. Har masse symptomer som jeg ikke hadde da jeg mistet.
Sliter med hodepine hver dag, kvalme, stikkninger og generelt nesten influensa lignende smerter i kroppen. Utrolig trøtt og slapp og klarer nesten ikke å forstå hvordan jeg skal komme meg gjennom jobbuken.
Jeg er ca 4 + 2 i dag, og har første delmål om å bikke 5 uker før jeg slipper jubelen helt løs.
Gratulerer så mye ,og velkommen hit :) mistet selv i uke 4 forrige syklus (kjemisk) og ble gravid igjen på første syklus etter , og denne gangen revner jeg av symptomer så har en mye bedre magefølelse denne gangen :) håper spira holder seg på plass i 8 mnd til:love017
 
Gratulerer! :gen014
 
Back
Topp