Lister meg forsiktig inn..

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
14 dpo i dag. Er muligens kjemisk siden jeg spotter litt, men holder motet LITT oppe siden testene fortsatt stiger. Henger her inne til det motsatte er bevist :pompus:

Velkommen skal du være ❤️ Håper det er en ufarlig blødning ❤️

Har fulgt med litt på testene du la ut på vi som prøver. Håper at det er en uskyldig blødning. Og at alt er bra ❤️ hvordan ser testen din ut nå??

Har fulgt litt med fra sidelinjen inne på FS og lest tråden din❤️ Håper den er en uskyldig blødning❤️

Velkommen☺️ Fulgt litt med jeg også, håper det går den rette veien❤️

Der var du :Heartbigred
Vi kan henge litt sammen i båten som føles som den kantrer også håper vi på det beste!

har fått det jeg tror er mensen, ikke samme styrke men sånn som jeg pleier før mensen kommer.. testene er fremdeles sterk. Men får se i morgen hvordan de ser ut da, de må jo synke snart :sad010 :Heartred Takk for at dere følger med:Heartred veldig greit med en heiagjeng!!

har fått det jeg tror er mensen, ikke samme styrke men sånn som jeg pleier før mensen kommer.. testene er fremdeles sterk. Men får se i morgen hvordan de ser ut da, de må jo synke snart :sad010 :Heartred Takk for at dere følger med:Heartred veldig greit med en heiagjeng!!
Nummen! Vet ikke om du husker, men jeg var innlagt med blødninger med lille, flere ganger. Det ér håp selv om det er tynt håp!

Nummen! Vet ikke om du husker, men jeg var innlagt med blødninger med lille, flere ganger. Det ér håp selv om det er tynt håp!
Godt å høre det gikk bra for deg!! :Heartred Og jo, jeg husker det faktisk når du sier det!
Jeg blødde jo en del i begge mine svangerskap, men ikke sånn som dette :sad010

Back
Topp