Lister meg forsiktig inn

Junimamma2021

Flørter med forumet
Hei alle sammen.

Har lusket litt rundt i kulissene her og melder meg forsiktig inn. Tok en siste test idag for å være helt sikker å den visste 3+ idag. Har termin 23juni og er 5+6idag. Hadde en MA i begynnelsen av august. Begynte å merke det i uke 6 sist og det ble avsluttet på sykehuset i uke 8. Så er redd det skal skje igjen, gleder meg til å komme til uke 7. Da tror jeg at jeg kan slappe litt mer av. Håper å få følge dere frem til juni neste år.
 
Gratulerer og velkommen :Heartred
 
Hei alle sammen.

Har lusket litt rundt i kulissene her og melder meg forsiktig inn. Tok en siste test idag for å være helt sikker å den visste 3+ idag. Har termin 23juni og er 5+6idag. Hadde en MA i begynnelsen av august. Begynte å merke det i uke 6 sist og det ble avsluttet på sykehuset i uke 8. Så er redd det skal skje igjen, gleder meg til å komme til uke 7. Da tror jeg at jeg kan slappe litt mer av. Håper å få følge dere frem til juni neste år.
Velkommen! Vi har samme termin :happy:
 
Hei alle sammen.

Har lusket litt rundt i kulissene her og melder meg forsiktig inn. Tok en siste test idag for å være helt sikker å den visste 3+ idag. Har termin 23juni og er 5+6idag. Hadde en MA i begynnelsen av august. Begynte å merke det i uke 6 sist og det ble avsluttet på sykehuset i uke 8. Så er redd det skal skje igjen, gleder meg til å komme til uke 7. Da tror jeg at jeg kan slappe litt mer av. Håper å få følge dere frem til juni neste år.

Gratulerer og velkommen :joyful:❤ Ikke lenge til du er i uke 7 ❤ Hadde selv MA i uke 9 begynnelsen av august, kjenner meg godt igjen i redselen. Håper vi alle får hver vår junispire :)
 
Gratulerer :Heartred så fort dere fikk tilbake mensen etter MA! Jeg hadde utskraping i uke 12/13 (urvikling stoppa i uke 6/7). Utskraping i starten av mai og første (og siste) mens i slutten av august.

Håper vi som er igjen her inne er så heldige å få beholde spira som vi ønsker så sårt!
 
Velkommen :Heartred Denne gangen går det bra skal du se :Heartpink
 
Krysser fingerene for deg. Før nr to hadde jeg en sa og neste holdt helt frem til sprell levende baby så kan gå godt også
 
Gratulerer :Heartred så fort dere fikk tilbake mensen etter MA! Jeg hadde utskraping i uke 12/13 (urvikling stoppa i uke 6/7). Utskraping i starten av mai og første (og siste) mens i slutten av august.

Håper vi som er igjen her inne er så heldige å få beholde spira som vi ønsker så sårt!

Det er nok like individuelt som alt anna, eg hadde MA i uke 18, babyen døde nok mellom uke 16 og 17, og fekk mensen igjen nøyaktig 1mnd etter fødsel, som og er min siste mens siden :happy:
 
Back
Topp