Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle trykke hjerte får den ikke bort igjenNå er det vel på tide å smått tørre å komme innpå her❤ Fikk positiv test på fredag og da var jeg 9dpo. Nå er det både stigning og positiv digital, så kanskje jeg tør å håpe!
Vis vedlegget 334515 Vis vedlegget 334516
Så kjekt, gratulerer så mykje!
Gratulerer så mye!!
Skulle trykke hjerte får den ikke bort igjen
Gratulerer så mye Og velkommen inn til oss
Gratulerer
Tusen takk dereGratulerer så mye og velkommen hit!
Og hurra for at du er her! Håper flere fra IKM-guppen joiner etterhvertHurra for at du og kommer inn her
det håper jeg også på er kun meg og deg bekreftet til nåTusen takk dere
Og hurra for at du er her! Håper flere fra IKM-guppen joiner etterhvert
Nå gir jeg snart opp denne tlf !! Skulle trykke hjerte , men ble regnbueTusen takk dere
Og hurra for at du er her! Håper flere fra IKM-guppen joiner etterhvert
Det er en bug nå, pleier å stå "undo rating" Og alle symbolene blir borte men det gjør det ikke nå så er nok noe som er litt ødelagt eller noe tror jegJenter ! Hvordan får man endra på dem symbola når man trykker feil eller kommer feil opp ?
Ok , veldig irriterende da får håpe det blir i orden igjen , er to ganger nå jeg skulle ha trykt hjerte og noe annet har kommet oppDet er en bug nå, pleier å stå "undo rating" Og alle symbolene blir borte men det gjør det ikke nå så er nok noe som er litt ødelagt eller noe tror jeg
Det står det når jeg er på pcen ser jeg nåOk , veldig irriterende da får håpe det blir i orden igjen , er to ganger nå jeg skulle ha trykt hjerte og noe annet har kommet opp
Da skal jeg logge inn på den i kveld takkDet står det når jeg er på pcen ser jeg nå