Lister meg forsiktig inn...

Margoo

Forelsket i forumet
MayDay2021
Nå er det vel på tide å smått tørre å komme innpå her❤ Fikk positiv test på fredag og da var jeg 9dpo. Nå er det både stigning og positiv digital, så kanskje jeg tør å håpe!
20200831_051218.jpg 20200902_174732.jpg

Så kjekt, gratulerer så mykje! :Heartred
Gratulerer så mye!! :talk017
Skulle trykke hjerte :eek: får den ikke bort igjen :shifty:
Gratulerer så mye Og velkommen inn til oss :joyful::Heartred
Gratulerer så mye og velkommen hit!:joyful::Heartred
Tusen takk dere:Heartred
Hurra for at du og kommer inn her :) :)
Og hurra for at du er her! Håper flere fra IKM-guppen joiner etterhvert:smiley-angelic001

Tusen takk dere:Heartred

Og hurra for at du er her! Håper flere fra IKM-guppen joiner etterhvert:smiley-angelic001
det håper jeg også på :) :) :) er kun meg og deg bekreftet til nå :) :)
Men håper virkelig alle med forvirrende syklus denne PP er gravide :) :)
Pluss alle som ikke har testet eller fått tante ennå :)

Jenter ! Hvordan får man endra på dem symbola når man trykker feil eller kommer feil opp ? :dontknow:anyone

Gratulerer ❤️❤️

Jenter ! Hvordan får man endra på dem symbola når man trykker feil eller kommer feil opp ? :dontknow:anyone
Det er en bug nå, pleier å stå "undo rating" Og alle symbolene blir borte men det gjør det ikke nå så er nok noe som er litt ødelagt eller noe tror jeg :joyful:

Det er en bug nå, pleier å stå "undo rating" Og alle symbolene blir borte men det gjør det ikke nå så er nok noe som er litt ødelagt eller noe tror jeg :joyful:
Ok , veldig irriterende da :grumpy: får håpe det blir i orden igjen , er to ganger nå jeg skulle ha trykt hjerte og noe annet har kommet opp o_O

Ok , veldig irriterende da :grumpy: får håpe det blir i orden igjen , er to ganger nå jeg skulle ha trykt hjerte og noe annet har kommet opp o_O
Det står det når jeg er på pcen ser jeg nå :)

gratulerer, og velkommen i klubben <3

Back
Topp