Lister meg forsiktig inn

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Satser på at det er trygt å melde seg inn her nå.

I dag er jeg 6+2. Jeg har en datter fra før, og har prøvd på nr. 2 i 2 år. Jeg har brukt noen dager på å venne meg til tanken om at jeg er gravid igjen, men nå har kvalmen og trøttheten meldt seg for fullt.

Jeg var gravid på denne tiden i fjor også, men det endte desverre med senabort i uke 20/21. Krysser fingrer og tær for at det går bedre denne gangen. Heldigvis skal jeg få tettere oppfølging på sykehuset nå, så jeg har fått time til TUL i slutten av måneden.

Gratulerer [emoji171] og Velkommen
Håper at denne gangen blir det en vellykket graviditet frem til april [emoji4]Jeg skal også få tett oppfølging pga mange ma og sa.

Satser på at det er trygt å melde seg inn her nå.

I dag er jeg 6+2. Jeg har en datter fra før, og har prøvd på nr. 2 i 2 år. Jeg har brukt noen dager på å venne meg til tanken om at jeg er gravid igjen, men nå har kvalmen og trøttheten meldt seg for fullt.

Jeg var gravid på denne tiden i fjor også, men det endte desverre med senabort i uke 20/21. Krysser fingrer og tær for at det går bedre denne gangen. Heldigvis skal jeg få tettere oppfølging på sykehuset nå, så jeg har fått time til TUL i slutten av måneden.

Gratulerer så mye ❤❤og velkommen inn til oss :)
Håper at denne lille skatten blir med deg hele veien til April ❤

Velkommen :Heartred

Back
Topp