Lister meg forsiktig inn..

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Litt paff og sjokka over å få positiv test før jeg i det hele tatt har fått mensen etter p-pilleslutt.. - men sånn ble det, så her er jeg!
BV sier termin 12.4 - fint med aprilbaby:happy:
Håper virkelig alt går fint med spira vår. <3

Min og samboers første - dette blir veldig spennende. :happy:
 
Enda engang, Gratulerer så mye :D
 
Litt paff og sjokka over å få positiv test før jeg i det hele tatt har fått mensen etter p-pilleslutt.. - men sånn ble det, så her er jeg!
BV sier termin 12.4 - fint med aprilbaby:happy:
Håper virkelig alt går fint med spira vår. <3

Min og samboers første - dette blir veldig spennende. :happy:

Gratulerer, da er vi i samme situasjon:happy:
Like paff her å etter å ha fått klaff så fort, å vårt første barn også:smug:
Velkommen hit!
 
Tusen takk alle!
Kan melde om at kvalmen allerede har gjort sitt inntog. Dette blir lange måneder om den har tenkt å være til andre trimester...
 
Litt paff og sjokka over å få positiv test før jeg i det hele tatt har fått mensen etter p-pilleslutt.. - men sånn ble det, så her er jeg!
BV sier termin 12.4 - fint med aprilbaby:happy:
Håper virkelig alt går fint med spira vår. <3

Min og samboers første - dette blir veldig spennende. :happy:

Gratulerer :) Det er litt økt risiko for tvillinger om man blir gravid første el etter p pille slutt - kanskje det er to spirer?! :p
 
Gratulerer :) Det er litt økt risiko for tvillinger om man blir gravid første el etter p pille slutt - kanskje det er to spirer?! :p
Er det sant?:eek:
Å jeg som har risiko for det allerede.
Ikke misforstå, blir glad uansett men som førstegangs foreldre så tror jeg at det hadde vært greit med bare en også:p
Haha, men er derfor vi har bestilt tidlig ul :happy:
 
Er det sant?:eek:
Å jeg som har risiko for det allerede.
Ikke misforstå, blir glad uansett men som førstegangs foreldre så tror jeg at det hadde vært greit med bare en også:p
Haha, men er derfor vi har bestilt tidlig ul :happy:

Ja, er sant ;) Lykke til! det er jo vanligvis bare en da, men blir jo spennende å se :)
 
Gratulerer så masse :):):):)
 
Gratulerer :) Det er litt økt risiko for tvillinger om man blir gravid første el etter p pille slutt - kanskje det er to spirer?! :p
Hva er grunnen til at det er noe annerledes ved første EL etter p-pilleslutt? Det er da en helt vanlig EL, det? :p :)
 
Back
Topp