Lister meg forsiktig inn

**Ole brummm**

Elsker forumet
Hei. Jeg lister meg forsiktig inn her da jeg har testet positivt etter fryseforsøk.
Men tør ikke juble for høyt enda da jeg ble gravid på fryseforsøk for 2 år siden og fikk beskjed på ul i uke 7 at jeg hadde hatt en BO så er livredd for at det skal skje igjen, men krysser alt for at den sitter nå etter over 6 års prøving. Termin blir 12 desember.

Vedlegg

• 1428055025174.jpg
    1428055025174.jpg
    20,4 KB · Visninger: 71
Gratulerer :)

Skjønner ingenting. Har tatt flere tester som har vært positive og tok en digital idag der det står ikke gravid........

Den digitale fra cb har en førlighet på 25-200 hcg. Testet du på morgenen? Hvilken dag er du på? jeg opplevde selv å gå fra positiv til negativ på cbd, og da var det dessverre en kjemisk.

Da jeg hadde kjemisk hadde min hcg sunket helt ned til 9 på dag 14. Altså et godt stykke under 25. Kanskje din er rett under 25, bare, og det er jo ikke nødvendigvis farlig :-) Så kanskje du skal vente to dager, og så teste på morgenen? :-)

Tar en test i morgen tidlig å ser. Men har utslag på alle tester jeg tar med strek. Kommer opp med engang, de blir ikke super sterke, men man ser godt en strek...

Back
Topp