Lister meg forsiktig inn hit...

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Ja test en viser gravid3+
Men klarer ikke helt å tro det... kort fortalt vært igjennom 13prøverørsforsøk. Fått 2barn som er nå5år og 17mnd.. Mistet tvillingggutter og noen SA bak oss...vi var ufrivillig barnløs i mange år...aldri blitt gravide uten hjelp..
Nettop startet i jobb i sept etter endt permisjon. Vi var ferdige med å få barn og skulle nyte livet med de to vi har vært heldige å fått...kaotisk hverdag i full jobb begge to.. nesten ikke hatt tid å være intime..stresses trøtt lite søvn..mye jobb...i en alder av 37 og 45år så plutselig kommer d en skikkelig overraskelse baby..enda i sjokk..klare liksom ikke tro på det..bestilt tidlig ultralyd 18nov..må vel komme meg til lege snart..risikosvangerskap...men d har ikke sunket inn..mye kan skje og..er vel ca 5uker på vei..
Abort har aldri vært et alternativt så tar utfordringen om spiren skulle sitte hele veien..det blir nok tungt..nemlig aldri hatt sovebarn..vondt i magen barn og reflux barn..ekstremt lite søvn..men om dette er meningen at vi faktisk være så heldig å få et barn til..glede...skikkelig mirakel. Ufattelig egentlig..
Men forløpig så er vi gravide..og håper jeg slipper unna å miste flere.. bare håpe på det beste nå :)
 
Gratulerer så mye❤️❤️Hyggelig overraskelse dette da:D
 
Gratulerer! Utrolig hyggelig overraskelse når man har den historien dere har! ❤
 
Velkommen hit! For en fantastisk overraskelse! <3
 
Back
Topp