Lister meg forsiktig inn hit♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Lister meg forsiktig inn hit :greet008
Er idag 9dpo og gravid med vårt sjette barn:love7:Heartpink Håper nå at lille sitter, da jeg har opplevd SA og kjemisk ila de siste 4mnd:Heartred Ser veldig fram til å bli kjent med dere alle, som etterhvert vil komme inn hit etter meg:love7
20230319_102333.jpg

Jeg sniker meg inn hit. 10 dpo med skygge fra 8 dpo. Aldri fått antydning til positiv test så tidlig, så veldig spent.
En kjemisk og en tidlig MA i fjor høst. Spennende å se hvor langt man kommer denne gangen.
Har to Icsi barn fra tidligere. Eks hadde problem med sædkvaliteten.
Nå naturlig gravid med ny partner.

Jeg sniker meg inn hit. 10 dpo med skygge fra 8 dpo. Aldri fått antydning til positiv test så tidlig, så veldig spent.
En kjemisk og en tidlig MA i fjor høst. Spennende å se hvor langt man kommer denne gangen.

Åååh, velkommen inn hit:greet008 Gratulerer så mye med spiren✨❤️:love017:talk017 Har fulgt med på deg og du har fine streker på testene- detta blir det terminspire av:cool05 Når er termin?❤️

Velkommen hit ❤️ å gratulerer med graviditeten ❤️ det blir så gøy å henge med dere her fremover ❤️

Back
Topp