Lister meg forsiktig inn her...

ØnskerBebis

Betatt av forumet
ImageUploadedByBV Forum1395658711.897288.jpg

Tok denne i går og drister meg til å putte en liten tå innafor døra. Etter 2 spontanaborter er jeg livredd det vil gå galt denne gangen også, men håper det er denne spira som skal bli bebisen vår. ❤️️ termin er isåfall 4. Desember.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så masse:)Bra d kommer flere inn her..Har egen tråd også til testene våre om du vil legge bilde der..Skjønner du er redd da du har mistet før..Jeg hadde kjemisk i feb og kjenner jeg ikke helt tør å slappe av ennå så da skjønner jeg deg godt..Denne gangen skal vi fullføre begge to:)
 
Var du innom november14? Nicket ditt så kjent ut, men ble bare en snarvisitt på meg der. Litt usikker på om det var kjemisk eller sa faktisk for var og tok blodprøve dagen etter jeg begynte å blø og da var den bare på 2. Men jeg fikk positiv cb... Men samme det. Nye spirer som skal klore seg fast denne gangen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var du innom november14? Nicket ditt så kjent ut, men ble bare en snarvisitt på meg der. Litt usikker på om det var kjemisk eller sa faktisk for var og tok blodprøve dagen etter jeg begynte å blø og da var den bare på 2. Men jeg fikk positiv cb... Men samme det. Nye spirer som skal klore seg fast denne gangen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei ikke november, men oktober var jeg inne på;)Min hcg var bare på 51 da jeg var til legen første gang så han reagerte alt da at den ikke var høyere ut fra da jeg testet pos og uka etter hadde den fallt allerede til under 1..Nå SKAL d sitte til begge ut tiden:):D
 
Velkommen skal du være! Jeg er også livredd for at noe skal skje!!! Vi får berolige hverandre her ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer! Måtte spira klamre seg fast! :)
 
Velkommen og gratulerer :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Back
Topp