Lister meg forsiktig inn her.

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Jeg lister meg forsiktig inn her. Hadde lovt meg sjøl å vente til jeg blei 12 uker hvis jeg i det hele tatt kommer så langt. Klarte ikke å la være å holde meg borte herifra. Er redd for å miste er ev den grunn jeg trør forsiktig inn her. Jeg er helt i starten er 4+3. Ver å målt hcg nivå i blod på fredag sist uke og mandag denne uka, det var 36 og 122. Fikk beskjed at det var lavt, men innen for normalen. Skal tilbake neste uke å ta en ny. Med en gang jeg fikk beskjed om at det var lavt, mrn innenfor normalen, da var løpet kjørt og jeg klarer ikke å slappe av.
 
Gratulerer! Og jeg kjenner følelsen! Jeg tror jeg hadde en SA på lørdag, men må vente på å ta blodprøve nr 2 på fredag så får ikke svar dør neste uke:/ Klarer IKKE å tenke på noe annet. Ikke aove, ingenting:/ Er noe dritt!:)
 
Huff. Er forferdelig og når du må vente så lenge på svar i tillegg. Skal du ta blodprøven på fredag eller får du svar. Jeg krysser foor det siste.
 
Gratulerer og velkommen hit! Krysser fingrene for at spiren holder seg på plass <3
 
Gratulerer, krysser fingrene for at spiren sitter hele veien denne gangen!
 
Gratulerer :) håper det går bra og at du blir her inne :)
 
Huff. Er forferdelig og når du må vente så lenge på svar i tillegg. Skal du ta blodprøven på fredag eller får du svar. Jeg krysser foor det siste.

Ta blodprøve nr 2:/ Så blir jo neste uken engang svaret kommer. Men har sneket til meg en UL i morgen i håp om at de ser noe:) Så slipper jeg å vente;) Lykke til:):)
 
Gratulerer og velkommen! Er ikke noen god følelse å vente på disse hcg-testene, jeg skal ta min andre på torsdag og vventetiden er laaaang. Men det lover jo godt at din første var innenfor normalen da! :)
 
Gratulerer så masse :-) Lille spire måååå klamre seg fast :-) Krysser fingrene for deg! !
 
Gratulerer!
 
Back
Topp