Lister meg forsiktig inn her ❤️

Sølvstjerne

Glad i forumet
Uvirkelig, skremmende, fint og gledelig. Mange følelser på en gang. Men - etter 2 års prøving og et avbrutt IVF forsøk satt spiren. En ekte, fin hjemmelaget spire.

Får håp den klamrer seg fast til januar [emoji7]

Gratulerer så mye og velkommen :Heartred krysser fingrene for at den klamrer seg fast til januar :)

Gratulerer så mye [emoji173]️ krysser fingrene for at det blir en fin terminspire [emoji173]️[emoji5]

Uvirkelig, skremmende, fint og gledelig. Mange følelser på en gang. Men - etter 2 års prøving og et avbrutt IVF forsøk satt spiren. En ekte, fin hjemmelaget spire.

Gratulerer så mye! :Heartred

Tusen takk alle sammen [emoji173]️[emoji16]

Gratulerer :-)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye!! Det er nesten som å høre vår historie. Vi hadde prøvd litt lengre enn dere, og hadde vært igjennom ett avbrutt og et mislykket IVF-forsøk før vi ble gravid på egenhånd! Han har blitt tre år, og nå er vi gravide igjen, men med lett hormonstimulering denne gangen. Jeg vet hvor mye dette betyr [emoji173]️

Gratulerer så mye!! Det er nesten som å høre vår historie. Vi hadde prøvd litt lengre enn dere, og hadde vært igjennom ett avbrutt og et mislykket IVF-forsøk før vi ble gravid på egenhånd! Han har blitt tre år, og nå er vi gravide igjen, men med lett hormonstimulering denne gangen. Jeg vet hvor mye dette betyr [emoji173]️

Ikke sant [emoji7] Helt ubeskrivelig! Gleder meg til TUL via IVF-klinikken over pinse. De ville ta en ultralyd for å se at alt sto bra til [emoji173]️

Så fint å høre at flere har klart det på egenhånd likevel. Håper den sitter løpet ut [emoji173]️ Gratulerer til dere! Bra man slipper unna IvF-kjøret hvis man kan!

Back
Topp