Lister lister lister....

gojinta_di

Flørter med forumet
Uff... Det har plutselig gått opp for meg at jeg muligens begynner å få litt dårlig tid til å få i hus alt jeg mangler til vesla kommer. Så i sta satte jeg meg ned å laget ei liste over ting jeg mangler... Min liste ser sånn ut:

Vognpose
Stelleveske
Stellematte
Brystpumpe
Ammepute
Sjekke sprinkelsenga
Madrass til vogga
Sengetøy
Kluter

I tillegg kommer alt sånt småtteri, feks bleier :-)

Flere som har laget lister? ;-)

Uff... Det har plutselig gått opp for meg at jeg muligens begynner å få litt dårlig tid til å få i hus alt jeg mangler til vesla kommer. Så i sta satte jeg meg ned å laget ei liste over ting jeg mangler... Min liste ser sånn ut:

Vognpose
Stelleveske
Stellematte
Brystpumpe
Ammepute
Sjekke sprinkelsenga
Madrass til vogga
Sengetøy
Kluter

I tillegg kommer alt sånt småtteri, feks bleier :-)

Nei men burde kanskje begynne.....er ikke i stand til å fikse så mye nå så det vil bli enda verre senere ......har begynt å se på vogn men klare ikke å bestemme meg. Ellers har jeg seng og kluter og noe babyklær som er litt nøytral og brystpumpe fra før.

Jeg har mange ulike lister!

Budsjett på hva jeg tror ting koster, og skriver opp etterhvert som jeg kjøper, og ser om jeg "vinner" penger:p
Liste på hva jeg ikke trenger men som jeg ønsker meg til lillingen
Lister til navnefesten:på pynt,liste på mat, hvem som skal inviteres osv.
Liste på hva jeg trenger til barnerommet etterhvert

I tillegg har jeg jo en haug på andre lister til meg selv, hus og hjem!;)

Vognpose
Stelleveske
Stellematte
Brystpumpe
Ammepute
Sjekke sprinkelsenga
Madrass til vogga
Sengetøy
Kluter

I tillegg kommer alt sånt småtteri, feks bleier :)

Har lister i hytt og gevær her og!:-P Av store ting mangler jeg kun sprinkelseng m/madrass, men den skal jeg på Ikea og kjøpe i morra!:-)
Ellers er det vel diverse klær vi mangler, håndklær og vaskekluter, helseteppe og litt diverse småting ellers:-) Føler jeg snart er i mål, faktisk!:D

Jeg er jo glad i lister, men har ikke laget annet enn den utstyrslista jeg har på forumet her.

Her e listå på ka eg mangle :)

BABYLISTE
Stelleprodukter
- våtservietter
- engangskluter
- inotynol
- bleier
- olje/såpe
- saltdråper
- Q-tips
Tutteflaske + MME

Speil til bil
Lekematte
Babygym

Vogn
Vognpose (risarosa)
Nye skilter til seng

Bind
Ammeinnlegg
Brystkrem (purelan)

Av de viktig tingå så gjenstår e vogn/vognpose, det håpe eg me finne i helgå :)

Av en eller annen grunn har jeg ikke kjøpt inn så masse denne gangen, sikkert fordi det er nummer to og at jeg føler mye mere ro i kroppen denne gangen. Men absolutt påtide å ta en titt på utstyret som trengs..er jo en del nye ting som er kommet som ikke jeg hadde for 5 år siden feks:happy:

Lager ikke liste denne gange. Dette er jo nr 2 så har det meste. Trenger kun småting og kjenner det er deilig å ta det med ro denne gangen.

Av en eller annen grunn har jeg ikke kjøpt inn så masse denne gangen, sikkert fordi det er nummer to og at jeg føler mye mere ro i kroppen denne gangen. Men absolutt påtide å ta en titt på utstyret som trengs..er jo en del nye ting som er kommet som ikke jeg hadde for 5 år siden feks:happy:
Samme her... begynner nesten å bli litt bekymret over meg selv for jeg synes selv jeg tar det aaaaltfor rolig i fht. første gangen :p Tror uansett jeg har det meste siden det bare er 2 år siden forrige gang. Eneste jeg trenger rosa og ikke blått denne gangen :)

Har en halveis liste. Men har relativt god kontroll over hva jeg trenger, og har skaffet ganske mye allerede :)

Samme her... begynner nesten å bli litt bekymret over meg selv for jeg synes selv jeg tar det aaaaltfor rolig i fht. første gangen :p Tror uansett jeg har det meste siden det bare er 2 år siden forrige gang. Eneste jeg trenger rosa og ikke blått denne gangen :)
Hehe og jeg trenger blått og ikke rosa;)

Back
Topp