*listeliste*

**Haley**

Glad i forumet
Hei alle mars-damer![:D]Lister meg forsiktig inn hit etter en positiv test for en halvtime siden[8D]Må ta en til litt senere for å dobbeltsjekke, og sikkert enda en for å trippelsjekke[8D] Men etter kalkulasjonene skal jeg være 3+4 og termin rundt 14.mars. Ellers er jeg enda litt "hemmelig" her inne, men om noen uker kommer jeg vel inn med mitt vanlige nick. Men jeg er 27 år, bor i Trondheim, har ei jente fra før på snart 3 år, og på lørdag skal vi gifte oss[&:][:)][:D]

Oooooi, gratulerer så mye [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det er såå koselig med flere rugere [:D]

Gratulerer så mye!
Litt av en bryllups presang da! hehe

Lykke til videre med både svangerskap og bryllup!!!!

Tusen takk!Ja, det er en fin bryllupsgave, men nå blir det store spørsmålet hvordan JEG skal klare å holde dette skjult i mitt eget bryllup når vi har bestilt tonnevis med alkohol, og jeg eeeelsker vin[8D][:-]

Gratulerer så masse!! Og for en bryllupsgave!

ORIGINAL: **Haley**

Tusen takk!Ja, det er en fin bryllupsgave, men nå blir det store spørsmålet hvordan JEG skal klare å holde dette skjult i mitt eget bryllup når vi har bestilt tonnevis med alkohol, og jeg eeeelsker vin[8D][:-]

Haha, samme her. I tillegg skal jeg drikkes ut om ikke så lenge, så alle kommer jo til å få vite det... Men det får bare være.

Uansett: Gratulerer masse, velkommen hit og lykke til med innspurten til bryllupet!!! [:D]

ORIGINAL: MinaMor

Gratulerer så mye!

Sign [:D][:D]

Gratulerer!!!
Men du, spring/kjør på polet å kjøp noe alkoholfri vin. Slå den over i en vanlig vin-flaske å drikk den i bryllupet[:D] Funker sikkert fint!

ORIGINAL: *Sookie*

Gratulerer!!!
Men du, spring/kjør på polet å kjøp noe alkoholfri vin. Slå den over i en vanlig vin-flaske å drikk den i bryllupet[:D] Funker sikkert fint!

Det var lurt du!!Takk for tips!Vi har kjøpt karafler til å ha vin på, så da har jeg den bare over på en av de, og satser på at jeg får ha den for meg selv[8D][;)]

Og takk for alle gratuleasjoner!Test nr 2 var også positiv, så det  må vel være sant da[:-][8D]

Så morro da=) gratulerer med både en liten en og bryllup=))

ORIGINAL: MinaMor

Gratulerer så mye!

[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer så masse!! JEg kommer også til å ta en test til, for å være helt sikker. Tok test i går kveld og på morran i dag..
Og gratulerer med bryllup! Vi gifta oss for 1mnd siden.. Og det er faktisk ikke så ille som man tror.. hehe Vi var så nervøse, men alt ble bare helt perfekt. Nyt dagen.. For den flyr alt for fort av gårde!

Back
Topp