LykkeligGravid97
Blir kjent med forumet
Kunne noen gitt meg en liste over ting man trenger til barnet?
Er førstegangsgravid så jeg er så usikker ^^
Er førstegangsgravid så jeg er så usikker ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ;-)
Men det jeg tenker er kjekt i tillegg til vogn, barnesete og seng, er bæresjal, en god stellekommode, stellematte, sånn tripptrappstol med stol til nyfødte å sitte i, vippestol, ullinnlegg til BH'n, salve til brystvortene...
jeg tenker helt ærlig å kjøpe minst mulig før fødsel utenom noe dette, og heller kjøpe ting jeg trenger etterhvert
Alle er sikkert forskjellig, men her er en liste over ting jeg satte spesielt pris på med førstemann
Babynest (da kunne han sove trygt overalt)
Litt klær i str 50 og 56
Bæretøy, spesielt fint pga kollik
Vogn
Gulpekluter
Vet mange også har god nytte av brystpumpe og ammepute. Vi fikk låne begge deler, og brukte brystpumpen en del etterhvert siden jeg begynte på jobb ganske tidlig.
Er brystpumpe noe alle burde ha?
Hilsen aldri vært gravid før ;-)
Er brystpumpe noe alle burde ha?
Hilsen aldri vært gravid før ;-)
Her var det mange tips Vi har leilighet på 60 kvm, så usikker ang Stokke stolen med newborn Seat..
Noen som har erfaring ifht nattøy vs bodyer? Kjøpte jo noen nattdrakter med glidelås siden de var så søte, men tenker jo nå at det kanskje ikke blir brukt
Uansett hvor mange slike lister jeg har sett, så elsker jeg å lese de, og gleder meg så til jeg kan begynne å gjøre alt vi har klart og handle det vi mangler
Heeeelt enig har jo huset fult av babytøy,helt ny seng og helt ny vogn men gleden og trangen til å shoppe mer er helt extrem det er jo såååå koseligUansett hvor mange slike lister jeg har sett, så elsker jeg å lese de, og gleder meg så til jeg kan begynne å gjøre alt vi har klart og handle det vi mangler