Smurfelina
Glad i forumet
Jeg vil bare si du er en helt fantastisk person , vi skulle hatt flere slike gode personer som deg her [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
Jeg er fullstendig enig![:D]
ORIGINAL: * BettiSpaghetti *
Jeg haaater sånne kosemose-tråder!!! Get a room[:'(]
skriv på PM!!!
btw. Synes det er kult med folk som skriver hva de mener - deriblandt lissy, men som sagt: Jeg haaaaaaater sånne kosemosesussenusse-tråder[:'(]
ORIGINAL: nurkeklar
Hvorfor er det liksom så galt å lage sånne tråder?? Noen som kan svare, fornuftig??[:)]
ORIGINAL: Snupså
Hvorfor er det liksom så galt å lage sånne tråder?? Noen som kan svare, fornuftig??[:)]
Fordi noen tror de blir laget kun for å smiske med personer- og selv om det er tilfelle så hva gjør vel det??
som regel så er det vel for å støtte noen hvis de har fått pes- litt sånn: det er noen her som synes du er ålreit...
Men: man skal ikke lage slike tråder,
ikke om noe som nettopp har vært
ikke konkurranser og stem på meg
ikke om røyking og bakovervendt/ forovervendt
ikke om enkeltpersoner
man skal heller ikke være for uenig-
hehe følger man alt dette hadde det blitt innmari kjedelig[8D] Det må være rom for forskjellige typer her inne[:)]
ORIGINAL: Snupså
Fordi noen tror de blir laget kun for å smiske med personer- og selv om det er tilfelle så hva gjør vel det??
som regel så er det vel for å støtte noen hvis de har fått pes- litt sånn: det er noen her som synes du er ålreit...
Men: man skal ikke lage slike tråder,
ikke om noe som nettopp har vært
ikke konkurranser og stem på meg
ikke om røyking og bakovervendt/ forovervendt
ikke om enkeltpersoner
man skal heller ikke være for uenig-
hehe følger man alt dette hadde det blitt innmari kjedelig[8D] Det må være rom for forskjellige typer her inne[:)]
Næhei, da var det jo mye igjen..... [8D][;)] jaja, skal vi snakke om da da?? Hmmm,