lisemor81

Det tenkte jeg på her om dagen også[8|]

Ja hvor har hun blitt av?? Håper alt står bra til. 

savne ho ja... håper alt er ok med henne å barna..

Ja det er jammen lenge siden jeg har sett henne..

å. dere er vel bare fantastiske!!! Begynner nesten å tute her! [:(][:D]
Har ikke vært her på en stund, nei, det er litt mye styr her.. Vi pusser opp kjøkkenet, og i mellomtida bor vi en plass uten internett.. I tillegg har bilen klikka, så det utsetter oppussinga litt... Gubben må gjøre  det meste mens jeg passer unger, og han jobber jo hele dagen... Så det går seint...

Akkurat nå er jeg bare innom og maler siste rest mens Marie sover[:)] Men vi satser på å bli ferdige i løpet av kort tid nå, er bare gulvlegging og å sette inn kjøkkenet igjen, så er forhåpentlig  inne igjen neste uke, og DA  skal jeg komme tilbake for fullt, jeg loooover![:D]

Sååå koselig at dere tenker på meg, da! Og forresten har jeg det ganske bra for tida, med tanke på fødselsdepresjonen[:)]

ORIGINAL: lisemor81

å. dere er vel bare fantastiske!!! Begynner nesten å tute her! [:(][:D]
Har ikke vært her på en stund, nei, det er litt mye styr her.. Vi pusser opp kjøkkenet, og i mellomtida bor vi en plass uten internett.. I tillegg har bilen klikka, så det utsetter oppussinga litt... Gubben må gjøre  det meste mens jeg passer unger, og han jobber jo hele dagen... Så det går seint...

Akkurat nå er jeg bare innom og maler siste rest mens Marie sover[:)] Men vi satser på å bli ferdige i løpet av kort tid nå, er bare gulvlegging og å sette inn kjøkkenet igjen, så er forhåpentlig  inne igjen neste uke, og DA  skal jeg komme tilbake for fullt, jeg loooover![:D]

Sååå koselig at dere tenker på meg, da! Og forresten har jeg det ganske bra for tida, med tanke på fødselsdepresjonen[:)]

huff før et stress då.
men bra ting bynne å ordne sæ.
sælfølgeli så tænke vi på dæ vettu[;)]

så koselig å se deg, å så bra d går bedre med deg[:D][:D]

så kos[:D]
tenkte når jeg logga meg på at "ingen har vel merka at jeg er borte engang.."
Evig optimist, som dere skjønner[;)]

åå vi mærka alt vi snushønan[:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

åå vi mærka alt vi snushønan[:D]

Haha, det er bra!
Men nå stikker jeg igjen, Marie roper på meg utenfor, og jeg kan ikke ha henne her inne rett etter jeg har malt[:)]
I`ll be back[;)]

ORIGINAL: sommerbaby

så koselig å se deg, å så bra d går bedre med deg[:D][:D]

signerer

ORIGINAL: xcrazyx

så bra d ikke var noe galt lisemor81...var utrolig godt å se deg[:)]

vi gleder oss alle sammen til du er tilbake for fullt!!
- å så bra at d går fint med fødselsdepresjonen da, håper du blir kvitt den snart! *trøsteklem*

Jepp.
Koslig å se deg igjen!
Stor klem.

Back
Topp