Lisee!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Lykke til på overtidskontrollen!! Det er idag? Krysser fingrene for at du blir satt igang! Eller at ting begynner å skje av seg selv! Nå har du venta lenge... så det er absolutt din tur nå!

Men prøv å nyt magen den siste tiden! Er rart når den er borte også! (også litt godt og da.... [;)] )

Lykke til!
Klemmer fra jordbæret

Tusen takk skal dere ha[:D]
Jeg var på kontroll i dag. Alt sto bra til. Ting begynte å modnes, men var ikke helt klart enda.
Gynekologen forklarte meg at han skulle "pirke" litt borti på undersøkelsen, slik at han provoserte litt det å sette i gang...
"Pirke borti", ja..... Fytti grisen, så vondt det var[:-] Har blødd endel etterpå, tror faktisk at slimproppen gikk når jeg kom hjem.
Håper det hjelper da, hvis ikke skal vi tilbake på søndag til ny kontroll.
Kan ikke si at det frister, for da skal han vel pirke igjen.....[8D]

Au, grøsser bare jeg leser ordet pirke!! Fy! "Pirka" hun jordmora som skulle sjekke åpningen min på sykehuset også. Yeah right!!!

Men vi får tro det gir litt fortgang i sakene da! Og har slimproppen gått kan jo alt skje [:D]

Nå er jeg spent jeg... har det skjedd noe med Lisee??

Ja den pirkinga er IKKE god.... men jeg ble pirka på 2 ganger og det hadde effekt for min del!! Blødde en del og riene tok seg opp, men det tok sin tid fordet da...

Ønsker deg masse lykke til ihvertfall Lisee!! Tenker på deg!

Takk for omtanken![:)]
Men neida, ingenting har skjedd med meg enda. Har hatt litt kynnere, men det er alt. Har i alle fall fått sovet godt i natt, så nå er jeg klar til kamp[:D]
I dag skal det vaskes hus, det må da hjelpe litt hvis jeg er i aktivitet. Prøver det i alle fall

så kjedelig... synes ordentlig synd på deg nå. BABY KOM UT.

Får håpe vaskinga hjelper på ting... gå trapper og ha sex! drikk bringebærblad te! Noe må jo få igang dette.....

Back
Topp