Liseberg eller Legoland?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Vi vurderer å ta en langhelg enten i billund pga Legoland eller Gøteborg pga Liseberg.

Legoland er nesten 9 timer unna og må betale inngang og overnatting så blir fort en del tusen. Gøteborg er 3 timer unna og vi kan være hos et vennepar, så vi vil nesten bare betale inngang, har med baby på ca 8 mnd og jente på 5 så er Legoland verdt de ekstra utgiftene samt lengre reisevei?

Vi har ikke hvert i noen fornøyelsespark som familie før, jeg har hvert i Liseberg for mange år siden og var da veldig fornøyd BTW.

Med en femåring ville jeg heller valgt Legoland fremfor Liseberg. Men hvis dere sparer så mye på å velge Liseberg, så får dere heller gjøre det, selv om det ikke gir like stort utbytte til en femåring :)

Med en femåring ville jeg heller valgt Legoland fremfor Liseberg. Men hvis dere sparer så mye på å velge Liseberg, så får dere heller gjøre det, selv om det ikke gir like stort utbytte til en femåring :)
Sparer overnatting og 6 timer en vei ca, ikke får vi reist mer enn en langhelg heller siden ferien til mannen skal taes i Egypt.

Sett inne på både Liseberg sine sider og Legoland og virker som om hun får tatt en del begge steder, nok til å fylle opp en dag, men så ser jeg flere er negative til Liseberg ihvertfall her inne

Legoland har en greie gående nå hvor man kan vinne billetter, og man får billetter med hatting sine pølsebrød ellee noe?

Legoland har en greie gående nå hvor man kan vinne billetter, og man får billetter med hatting sine pølsebrød ellee noe?
Ahh.. der nå jeg sjekke ut. Men det er gjerne ikke inngangen på Legoland som er dyr. Det er båtturen over, overnatting og alt ræl man handler ser som koster

Sparer overnatting og 6 timer en vei ca, ikke får vi reist mer enn en langhelg heller siden ferien til mannen skal taes i Egypt.

Sett inne på både Liseberg sine sider og Legoland og virker som om hun får tatt en del begge steder, nok til å fylle opp en dag, men så ser jeg flere er negative til Liseberg ihvertfall her inne
Liseberg er topp og man får tatt en god del de altså som 5åring

Legoland. Var der i fjor med ei på 3 år og en på 6 mnd. Begge hadde glede av det. Syntes også selv det var morsomt.

Det er vi klar over men i Liseberg vil vi kun betale for 2 stk inngang og 2 stk lilla åkpass så prisen blir ca lik der med hatting sin gratis voksenbillett

Åh. Lenge siden jeg har vært der selv. Men husker jeg likte mye bedre Liseberg enn Legoland i min tid. Mulig MYE er forandra siden jeg var der da [emoji14]

Åh. Lenge siden jeg har vært der selv. Men husker jeg likte mye bedre Liseberg enn Legoland i min tid. Mulig MYE er forandra siden jeg var der da [emoji14]
Samme syns jeg men har sett flere her inne som er negative til Liseberg så er derfor usikker.

Og ser det er stor sprik her selv når en får vite om den mye lengre reiseveien og kostnader ellers kan tenke meg at det blir 5-6000 ekstra om ikke mer

Helt klart legoland, syns ikke noe om liseberg, har vært der 2 ganger og begge gangene opplevde vi både lommetyver og innbrudd i bilen, syns det er alt for mye folk der og lite for de minste, legoland er nok tingen med et barn på den alderen[emoji4] vi storkoste oss der og følte det var mer avslappet stemning og koselig park.

Vi hadde tatt Liseberg, ingen av mine var spesielt begeistret for legoland. Når du i tillegg sparer så masse penger hadde jeg ikke vært i tvil.

Stemmer for Liseberg liker godt den parken, synes rett og slett Legoland er oppskrytt. Har vært der et par ganger etter vi fikk barn. Vi skal til Danmark i år også men dropper Legoland til fordel for Lalandia og Fårup [emoji4]

Stemmer for Liseberg liker godt den parken, synes rett og slett Legoland er oppskrytt. Har vært der et par ganger etter vi fikk barn. Vi skal til Danmark i år også men dropper Legoland til fordel for Lalandia og Fårup [emoji4]
Enig med deg
Vi digget djurs og fårup da

Back
Topp