Lipsyl til barn?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Storebror har fått en lipsyl, "babylips". I dag så jeg at den ikke er for barn, str bakpå pappen.
Spurte damen på vita om hun visste hvorfor, men det gjorde hun ikke, og skulle sende dem en mail og spørre.

Frøkna på 2.5 vil også gjerne ha en lipsyl, men nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gå for.

Noen som vet om gode lipsyler for barn?

Den heter vel babylips for at man skal få babymyke lepper. Den er nok til voksne i likhet med vanlig lypsyl :-)

Helt ærlig, om ikke barna er veldig tørre på leppene, så ville jeg kuttet lypsyl. Den tørker egentlig bare enda mer ut i lengden, og gjør at man blir avhengig. Brukte selv i maaange år. Følte jeg måtte ta på hele tiden.

Men om de sliter med tørre lepper, ville jeg heller brukt en egnet en fra apoteket som man kun bruker i en periode :-)

Babylips er bare ett merke fra Maybelline eller noe sånt! ;) tror det bare er et slagord for å få fine lepper, det er en helt vanlig leppepomade egentlig.

Den heter vel babylips for at man skal få babymyke lepper. Den er nok til voksne i likhet med vanlig lypsyl :-)

Helt ærlig, om ikke barna er veldig tørre på leppene, så ville jeg kuttet lypsyl. Den tørker egentlig bare enda mer ut i lengden, og gjør at man blir avhengig. Brukte selv i maaange år. Følte jeg måtte ta på hele tiden.

Men om de sliter med tørre lepper, ville jeg heller brukt en egnet en fra apoteket som man kun bruker i en periode :-)
Ja det har du rett i.

Jeg bruker aldri lipsyl.

Storebror blir rød og tørr, så han trenger innimellom, men frøkna trenger i grunnen ikke.

Hun ene vår har en del tørre lepper. Vi smører med vaseline, og hun sier det hjelper :)

Jeg har kjøpt på apoteket når frøkna har hatt behov for leppepomade.

Har brukt den fra forever living. Største driten e har hatt på mine lepper. Ble veldi skuffa da den skulle være så bra.
Men da e måtte smøre meg maaaange ganger på kort tid og leppene ble verre av den gikk e over på en helt vanlig lypsyl. Smurte 1 gang og leppene ble helt bra. Så den passer ikke for alle.
Har også prøvd den på min gutt på 4 år, og han ble også mye værre av den....

Back
Topp