Lipødem

En kollega av min mor har dette. Hun begynte som normal, la på seg mer og mer og mer og mer. Gikk 15 år uten en diagnose. Nå ser hun mer eller mindre normal ut :p bare litt fromme former på stussen sin. Føles det ikke greit ut av den pinlige årsak, eller føler du ikke at det stemmer for deg?

En kollega av min mor har dette. Hun begynte som normal, la på seg mer og mer og mer og mer. Gikk 15 år uten en diagnose. Nå ser hun mer eller mindre normal ut :p bare litt fromme former på stussen sin. Føles det ikke greit ut av den pinlige årsak, eller føler du ikke at det stemmer for deg?
Jeg er bare lite tilhenger av å gå til lege for "usynlige" plager. Men kjenner meg igjen i mye av det som står om det.

Hvorfor føles det ikke greit?

Jeg leste nettopp en artikkel om det, og kom på denne tråden jeg så i natt da jeg ikke ante hva det var.

Hvorfor føles det ikke greit?

Jeg leste nettopp en artikkel om det, og kom på denne tråden jeg så i natt da jeg ikke ante hva det var.
Er bare redd for å bli oppfatta som hypokonder. Men tror faktisk at den diagnosen kan være reell på meg. Så får samle litt mot og ta kontakt snart. Skal til legen på onsdag ( eksem på henda, synlige saker ikke noe problem da) så kan jo nevne det og evt be om ny time.

Back
Topp